NXP מרחיבה את הסכם ההפצה עם Digi-Key

14 ינואר, 2014

על-פי ההסכם החדש, תוכל Digi-Key למכור את רכיבי NXP גם ללקוחות הנכנסים לייצור המוני של מוצרים. "ההסכם מספק ל-NXP פתרון כולל במתכונת של Prototype to Production"

Digi-Key Corporation

יצרנית השבבים האירופית NXP Semiconductors חתמה על הסכם הפצה בכמויות גדולות עם חברת ההפצה הגלובלית Digi-Key.

Digi-Keyעל-פי ההסכם החדש, תוכל Digi-Key למכור את רכיבי NXP גם ללקוחות הנכנסים לייצור המוני של מוצרים. עד לעידכון האחרון, סיפקה Digi-Key את רכיבי NXP בעיקר בכמויות קטנות ובינוניות. סגן נשיא NXP, פייר לבואה, הסביר שהמודל המשולב (היברידי) של Digi-Key, הכולל אספקה מרמת היחידה הבודדת ועד רמת הייצור (Production), "מעניק לנו גישה אל לקוחות מסוגים שונים".

לדבריו, המודל מתאים למגמה המתפתחת בתחום הזמנות הרכיבים: הקצאת משאבים לפי דרישה, גמישות ואספקה מהירה מאוד. סגן נשיא לתחום הסמיקונדקטורס ב-Digi-Key, מרק זק, אמר שההסכם מספק ל-NXP פתרון כולל לשרשרת האספקה במתכונת של Prototype to Production.

חברת Digi-Key Corporation מספקת רכיבים אלקטרוניים בכל העולם באמצעות האינטרנט, ומספקת יותר מ-2 מיליון רכיבים (מק"טים) מתוצרת 470 יצרנים, ממחסן מרכזי בשטח של 800 אלף רגל מרובע. החברה מעסיקה כ-2,400 עובדים, ופועלת מהעיירה Thief River Falls שבמינסוטה, ארה"ב, אשר כמחצית מתושביה הם עובדי Digi-Key.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה