Digi-Key תשווק בעולם את מוצרי ה-RF של MACOM

4 פברואר, 2014

חברת הפצת הרכיבים האמריקאית Digi-Key Corporation, חתמה על הסכם הפצה כלל-עולמי עם חברת M/A-COM Technology Solutions‏ (MACOM), המספקת מוצרי RF, ‏מיקרוגל וגלים מילימטריים

חברת הפצת הרכיבים האמריקאית Digi-Key Corporation, חתמה על הסכם הפצה כלל-עולמי עם חברת M/A-COM Technology Solutions‏ (MACOM), המספקת מוצרי RF, ‏מיקרוגל וגלים מילימטריים.

DGKהמוצרים של חברת MACOM מיועדים לשווקים מגוונים, בהם: לוויינים, מכ"ם, רשתות תקשורת קוויות ואלחוטיות, CATV, כלי-רכב, תעשייה, רפואה והתקנים ניידים. החברה מתכננת ומייצרת התקנים סטנדרטיים ומותאמים לפי דרישה: מעגלים משולבים, רכיבים, מודולים ותת-מערכות.

"הטכנולוגיות האלחוטיות הן חלק מחיי היומיום שלנו", אמר סגן-נשיא לתחום המוליכים למחצה ב-Digi-Key, מארק זאק. "המוצרים של MACOM והמורשת הטכנולוגית ארוכת-השנים שלה תשפר את היכולת שלנו להנמיך את חסמי הכניסה למרחב האלחוטי".

חברת MACOM פעילה בשוק ה-RF יותר מ-60 שנה. היא מספקת יותר מ-3,000 רכיבים, בהם: דיודות, רכיבי MMIC ‏GaA, טרנזיסטורי סיליקון וגליום-ניטריד ורכיבים נוספים המכסים את תחום התדרים מ-DC ועד GHz110. "הסכם ההפצה עם Digi-Key מעניק לנו גישה אל בסיס הלקוחות הרחב שלה", אמר סגן נשיא למכירות ב-MACOM, ג'ק קנדי.

חברת Digi-Key ממינסוטה, ארה"ב היא ספקית כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים בכמויות שונות, מרמת האב-טיפוס ועד לייצור בכמויות גדולות. החברה מציעה יותר מ-3 מיליון מוצרים של יותר מ-650 יצרנים. למידע נוסף: www.digikey.co.il.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה