KOE חתמה על הסכמי הפצה עם טלסיס ואיסטרוניקס

25 יוני, 2014

העיסקה נועשה לרחיב את השוק האירופי של יצרנית הצגים השטוחים. חברת KOE הוקמה ב-2012 בטאיוואן על-בסיס ידע של היטאצ'י, ונמצאת בבעלותה המלאה של חברת Japan Display

חברת KOE הוקמה ב-2012 בטאיוואן על-בסיס ידע של היטאצ'י, ונמצאת בבעלותה המלאה של חברת Japan Display

KOE

יצרנית פתרונות התצוגה הטאיוואנית KOE מינתה את איסטרוניקס ואת טלסיס כמפיצות שלה בישראל. ההסכם נחתם עם KOE אירופה שמרכזה בבריטניה, ומאפשר לטלסיס ואיסטרוניקס לשווק ולהפיץ את כל מגוון פתרונות ה-LCD התעשייתיים מתוצרת KOE.

מנכ"ל KOE אירופה, מארק סטאנלי, אמר שההסכמים מרחיבים את רשת ההפצה של החברה באזור אירופה. "אנחנו מצפים שטלסיס ואיסטרוניקס ישתמשו בניסיון שלהם בשוק הישראלי, בשילוב עם עזרה טכנית, כדי להשיג הזדמנויות עסקיות חדשות ולהגדיל את נתח השוק שלנו בעזרת פעילות הטמעה בקרב הלקוחות המקומיים".

מנכ"ל טלסיס, שיבי דקל, אמר שהתצוגות התעשייתיות של KOE מביאות ערך מוסף לשוק האלקטרוניקה הישראלי. "זהו קו מוצרים משלים לפורטפוליו של טלסיס. לקוחותינו יקדמו בשמחה את המוצרים, הטכנולוגיה ואת שירותי התמיכה שיקבלו מ-KOE ומצוות ההנדסה של טלסיס". סגן נשיא חברת איסטרוניקס, אריה איתן, אמר שכספקית מובילה בתחום, חברת KOE מעניקה לאיסטרוניקס הזדמנות גדולה לייצר עסקי LCD בישראל".

חברת KOE היא חברה טאיוואנית ששמה המלא הוא Kaohsiung Opto-Electronics. היא הוקמה בשנת 2012 על-ידי חברת Japan Display כדי לפתח צגי TFT LCD חדשים, ונמצאת בבעלותה המלאה. החברה הוקמה על בסיס הטכנולוגיה של חברת Hitachi וכיום היא עוסקת בפיתוח טכנולוגי, בייצור ובשיווק התצוגות.

הקמת החברה היה אחד מהמהלכי הראשונים שבוצעו במסגרת תהליך ההתייעלות שהביא להקמת חברת Japan Display בשנת 2012. כזכור, החברה הוקמה בעקבות המיזוג בין פעילויות הצגים השטוחים של Hitachi, Sony ו-Toshiba. המיזוג מומן על-ידי קרן החדשנות היפנית (INCJ), אשר הוקמה על-ידי ממשלת יפן, בנקים פרטיים וחברות טכנולוגיות, במטרה לשמר כושר התחרות של התעשייה היפנית ולייצר חדשנות. כיום מחזיקה הקרן ב-70% ממניות Japan Display. ראוי לציין שהקרן (INCJ) היתה זו שהצילה את חברת Renesas מפשיטת רגל, בעקבות השקעה של 1.8 מיליארד דולר ב-2012.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , נציגויות , שיווק והפצה