אמיר קוזלובסקי מונה למנכ"ל RDT ציוד ומערכות

2 יולי, 2014

קוזלובסקי מחליף את אבי טיב, שמונה למנהל חטיבת ה-ATE. נשיאת קבוצת RDT, טלי אדיר: "רדט ציוד תרחיב פעילותה לטכנולוגיות נוספות"

נשיאת קבוצת RDT, טלי אדיר: "רדט ציוד תרחיב פעילותה לטכנולוגיות נוספות"

RDT

קבוצת RDT נכנסת לשלב חדש של השקעות בטכנולוגיות ובמתן שירותים חדשים. במסגרת תוכנית ההיערכות מחדש, מונה אמיר קוזלובזקי למנכ"ל רדט ציוד ומערכות במקומו של אבי טיב. אמיר הגיע לחברה מניהול חברת פיברוטקס. התפקיד העיקרי שלו יהיה פיתוח עסקי כדי להרחיב את פעילות רדט בתחומים הקיימים ולהכניס אותה לתחומים חדשים.

קבוצת רדט פועלת מרמת החייל מתמקדת בתחום ציוד הבדיקה והמדידה, ומעסיקה כ-50 עובדים. בבעלותה שתי חברות: רדט ציוד ומערכות ו-AsioVision. רדט ציוד מספקת ציוד בדיקה ומערכות בתחומי התקשורת, מכשירי צב"ד לתעשייה, מערכות בדיקה אוטומטיות (ATE) ובאספקת שירותי כיול, החכרה ואחריות של מערכות צב"ד.

חברת AsioVision מספקת פתרונות בדיקה לתחומי הביטחון והאבטחה. היא מתמחה בתחום הווידאו התעשייתי, עיבוד תמונה, תרמוגרפיה, חיישנים לאיתור דליפות גאזים ועוד.

המנכ"ל היוצא של רדט ציוד, אבי טיב, ינהל את חטיבת ה-ATE של החברה. סמנכ"ל המכירות ויקטור דמבובסקי ימשיך להוביל את פעילות המכירות של החברה.

נשיאת קבוצת רדט, טלי אדיר, שלחה אתמול מייל ללקוחות והבטיחה שחברת רדט  ציוד ומערכות "תמשיך לתת ללקוחותיה מענה ייחודי בתחומים רבים של פתרונות בדיקה ותרחיב פעילותה לטכנולוגיות נוספות".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , נציגויות , ציוד בדיקה