mySoftware קיבלה את הנציגות של Desktop EDA

9 מרץ, 2015

חברת Desktop EDA האוסטרלית מספקת תוספי תוכנה המאפשרים לקשר בין קבצי תכנון מכניים (CAD) לבין קבצי תכנון אלקטרוניים

חברת Desktop EDA האוסטרלית מספקת תוספי תוכנה המאפשרים לקשר בין קבצי תכנון מכניים (CAD) לבין קבצי תכנון אלקטרוניים

התיאום בין המכניקה לאלקטרוניקה מקצר את זמני הפיתוח
התיאום בין המכניקה לאלקטרוניקה מקצר את זמני הפיתוח

חברת mySoftware מיבנה החלה לייצג בישראל את חברת Desktop EDA האוסטרלית, אשר מספקת תוספי תוכנה המאפשרים לקשר בין קבצי תכנון מכניים (CAD) לקבצי תכנון אלקטרוניים. התוסף מיועד לקצר את זמני הפיתוח, באמצעות אספקת כל המידע האלקטרוני למהנדס המכני, וכל המידע המכני למהנדס האלקטרוני.

לדברי מנהל השיווק ובעלים משותף של החברה, רונן ללוש, האפליקציה של Desktop EDA יודעת לעבוד עם קבצי IDF, הכוללים את כל המידע ההנדסי של המכניקה, להעביר אותן לתוכנות ה-CAD האלקטרוניות, ולהיפך.

"אפשר למשל לבנות רכיבים ב-SolidWorks ולקרוא אותם באמצעות ה-Altium Designer. כיום צוותי הפיתוח מבצעים מעין משחק פינג פוןנג מתמשך: בונים במקביל את המודל המכני ועורכים את המעגל האלקטרוני. ואז שולחים את המעגל לאיש המכני כדי לבצע את כל התיאומים המכניים, הוא מחזיר את המתכנן האלקטרונהי כדי שיבצע שינויים וחוזר חלילה. הממשק של Desktop EDA הופך את שתי התוכנות הנפרדות לכלי מאוחד המדבר בשפה אחת".

חברת מייסופטוור מתמקדת בנציגות של חברות המספקות כלי פיתוח לתעשייה. בין החברות המיוצגות על ידה: חברת Altium המספקת תוכנה תלת מימדית לתכנון אלקטרוני ועריכה בתלת-מימד, וחברת Transmagic, המספקת תוכנה להמרת פורמטים של קבצי תכנון הנדסי. היא מטפלת ביותר מ-160 פורמטים, כולל SolidWorks ו-Catia, ומאפשרת תוך כדי ההמרה גם לאתר טעויות תכנון.

לדברי ללוש, Desktop EDA מעוררת עניין בתעשייה, וחברת מלאנוקס כבר כשה מספר רשיונות שימוש. חברת מייסופטוור החלה לפעול בשנת 2008 כמחלקת כלי תכנון בחברת האחזקות טאקט מרחובות. בשנת 2012 היא הפכה לחברה עצמאית בבעלות מנהלי המחלקה, רונן ללוש ושאול אפרים, ובבעלות הבעלים של טאקט, רפי עמית ועמרם אפרת.

למידע נוסף: mySoftware, Desktop EDA

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , תוכנה ותכנון אלקטרוני