Deep Optics זכתה בתחרות הסטארט-אפ של כנס IMVC

6 אפריל, 2015

המשקפיים של Deep Optics כוללות עדשות אלקטרוניות המתמקדות אוטומטית באובייקט שבו המשתמש מביט

המשקפיים של Deep Optics כוללות עדשות אלקטרוניות המתמקדות אוטומטית באובייקט שבו המשתמש מביט

המשקפיים הגמישות של דיפ-אופטיקס
המשקפיים הגמישות של דיפ-אופטיקס

חברת Deep Optics, שפיתחה משקפיים עם פוקוס דינמי כתחליף למשקפיים מולטי-פוקליים, נבחרה כחברת הסטארט-אפ המבטיחה בתחרות הסטארט-אפים של כנס IMVC לטכנולוגיות ראייה ממוחשבת שהתקיים לפני פסח בתל אביב. המשקפיים של Deep Optics כוללות עדשות אלקטרוניות המתמקדות אוטומטית באובייקט שבו המשתמש מביט.

צוות השופטים בחר פה אחד את Deep Optics מבין ארבעת המועמדים הסופיים, בזכות החדשנות הטכנולוגית, הפוטנציאל המסחרי והבשלות הטכנולוגית. בצוות השופטים השתתפו אורי ארזי מאינטל קפיטל, אורי בנדורי מכרמל ונצ'רס, אמיר פרידמן מסנדיסק ונצ'רס, מוני חסיד מקואלקום ונצ'רס ואדן שוחט מקרן אלף.

הטכנולוגיה של החברה מבוססת על היכולת של קריסטל נוזלי לשנות את תכונות שבירת האור שלו כאשר מופעל עליו שדה חשמלי. החברה פיתחה עדשה שקופה עשויה מקריסטל נוזלי, אשר ניתן לשלוט בתכונות האופטיות שלה באמצעות אות חשמלי. במקביל לעדשה, מצויה מערכת העוקבת אחר זווית ההסתכלות של המשתמש, ומתאימה את תכונות העדשה למרחק האובייקט הנבדק.

המשנה את חברת Deep Optics נוסדה ב-2011 בפתח תקווה על-ידי יריב חדד, מנכ"ל החברה, שהגיע מאמדוקס, קומפיוג'ן ו- Dblur, שנרכשה על ידי Tessera; ד"ר יואב ידין, CTO; אלכס אלון, המדען הראשי של החברה ומייסד Dblur; סער וילף, יו"ר החברה, יזם סדרתי וממייסדי Fraud Science, שנרכשה על PayPal/eBay ב-170 מיליון דולר, Trivnet, שנרכשה על ידי Gemalto, Clarity Ray, שנרכשה על ידי Yahoo, ו-PointGrab.

לשלב הגמר הגיעו שלושה מועמדים נוספים: Ogmint אשר פיתחה אפליקציה המאפשרת מדידה של בגדים ואביזרים לצורך רכישה באינטרנט באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה. InfinityAR, המיייצרת סביבה דיגיטלית חדשה המאפשרת לאנשים להיות באינטראקציה טבעית עם תוכן רבוד בסביבה הפיסית שלהם, וחברת Biopmedical המפתחת מכשיר מהפכני לאבחון בזמן אמת של סרטן בצוואר הרחם, בשלב המוקדם ביותר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות