אינטל הקימה בישראל מעבדת תמיכה ל-IoT

19 מאי, 2015

המעבדה פועלת ממרכז הפיתוח של אינטל בחיפה במתכונת של מעבדת חדשנות בתחום ה-IoT, לצד מעבדות מקבילות שנפתחו בבריטניה, גרמניה, שוודיה, רוסיה וטורקיה

המעבדה פועלת ממרכז הפיתוח בחיפה במתכונת של מעבדת חדשנות בתחום ה-IoT, לצד מעבדות מקבילות שנפתחו בבריטניה, גרמניה, שוודיה, רוסיה וטורקיה

בתוך מעבדת החדשנות בחיפה
בתוך מעבדת החדשנות בחיפה

חברת אינטל (Intel) הכריזה על פתיחת מעבדת חדשנות ופיתוח לתחום האינטרנט של הדברים (IoT), הפועלת ממרכז הפיתוח של אינטל בחיפה. מדובר במעבדה שנועדה לספק תמיכה בחברות ישראליות המפתחות יישומי IoT, כדי לעודד אותן לפתח את המוצרים על-גבי הפלטפורמות של אינטל. המעבדה כוללת ציוד המאפשר התנסות בפיתוח רעיונות חדשים, וכן קבלת סיוע ממוחים של אינטל בפתרון בעיות טכניות הקשורות בשימוש בטכנולוגיות של אינטל.

המעבדה בחיפה היא חלק ממהלך של אינטל לקדם את תחום ה-IoT. במסגרת זאת, הוקמו עד היום מעבדות דומות בשם IoT Ignition Labs, גם בבריטניה, גרמניה, שוודיה, רוסיה וטורקיה. המעבדה הישראלית מנוהלת על-ידי אולגה אורקנט. היא תתמקד בארבעה תחומים מרכזיים: ערים חכמות, בתים חכמים, חקלאות חכמה ותחבורה חכמה.

"המעבדה תאפשר לאינטל לחבור לסטארטאפים המפתחים פתרונות IoT ולהציע להם סיוע בפיתוח על בסיס ארכיטקטורת ה-IoT של אינטל", אמר מנהל השיווק והמכירות ומנהל פעילות האינטרנט של הדברים באינטל בישראל, גיא בר נר. "המעבדה תאפשר להראות ללקוחות, ספקים, שותפים וחברות הייטק ישראליות את הפתרונות שיש לאינטל ושותפיה בתחום. ישנן מאות חברות סטארט-אפ ישראליות העוסקות בתחום ה-IoT, ואנחנו מאמינים שפוטנציאל הצמיחה בישראל רחוק ממיצוי".

נכון להיום, מעבדת ה-IoT של אינטל כבר משתפת פעולה עם החברות הישראליות Cartasense, Woosh ו-mPrest.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , סמיקונדקטורס