Keysight הכריזה על תוכנית אחריות עד 10 שנים

15 יוני, 2015

יצרנית הצב"ד האלקטרוני Keysight Technologies, הכריזה על תוכנית תמיכה מורחבת, המאפשרת להפעיל ציוד ישן עוד מתקופת HP תחת אחריות מלאה של החברה. במקביל, היא מאפשרת להרחיב את טווח האחריות לחלק מהמוצרים עד 10 שנים

יצרנית הצב"ד האלקטרוני Keysight Technologies, הכריזה על תוכנית תמיכה מורחבת, המאפשרת להפעיל ציוד ישן עוד מתקופת HP תחת אחריות מלאה. במקביל, היא מאפשרת להרחיב את טווח האחריות לחלק מהמוצרים עד 10 שנים 

עיקרי תוכנית התחזוקה המורחבת של Keysight
עיקרי תוכנית התחזוקה המורחבת של Keysight

חברת Keysight Technologies מאריכה את תקופת השירות (תמיכה טכנית ותחזוקה) שהיא נותנת לקווי מוצר רבים השומרים על הפופולריות שלהם בתעשייה, למרות שהם כבר לא מיוצרים על-ידה. תוכנית האחריות המורחבת החדשה (Extended Service Period), באה בעקבות פניות של לקוחות אשר זקוקים לשמור על התיפקוד המלא של ציוד בדיקה ישן, המשמש במסגרת פרוייקטים הנמשכים לאורך שנים רבות.

במקביל, החברה הוסיפה תוכנית אחריות מורחבת (multi-year Warranty Assurance plans), המאפשרת ללקוחות לשמור על בציוד ברמת ביצועי שיא למשך 10 שנים.

תוכנית ESP מיועדת לספק מענה ללקוחות המשתמשים במוצרי צב"ד של Keysight, Agilent ו-HP שייצורם הופסק. היא כוללת אפשרויות שונות, כמו למשל, תוכנית תיקון ושיפוץ רב-שנתית. התוכנית מותאמת לכל לקוח, כדי לאפר לו להפעיל את ציוד הבדיקה שברשותו עד לרגע שבו הוא מחליט לעבור לציוד חדש יותר.

בהודעה שלה, מסרה Keysight שמדובר בתוכנית האחריות המורחבת חורגת בהרבה מהאחריות לשלוש שנים המקובלת בתעשיית הצב"ד, והיא יכולה לספק אחריות לתקופות כמו חמש שנים, שבע שנים ואפילו עשר שנים.

סגן נשיא ומנהל קבוצת השירותים והתמיכה בלקוחות Keysight בעולם, מייק גספריאן, אמר שהחברה הכינה את התשתיות הזדרושות לצורך שתי התוכניות החדשות, וביצעה עבורן השקעות בציוד, גיוס עובדים, ואפילו בהסדרת שרשרת האספקה עבור רכיבים ייחודיים. "אנחנו רוצים שהלקוחות יידעו שאנו מחוייבים לשמור על רציפות התיפקוד של הציוד שלהם", אמר.

For more information:

www.keysight.com/find/ExtendedService

www.keysight.com/find/AssurancePlans 

www.keysight.com/find/LifecycleSolutions.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , צב"ד