מוצרי האלקטרוניקה גונבים את ההצגה בחג ההודיה

30 נובמבר, 2015

45% מכל הבוגרים בארה"ב שיבצעו השנה רכישות בשבוע חג ההודיה - ירכשו מוצרים טכנולוגיים. שלושת המוצרים המובילים הם סמארטפונים, טלוויזיות וטאבלטים

45% מכל הבוגרים בארה"ב שיבצעו השנה רכישות בשבוע חג ההודיה – ירכשו מוצרים טכנולוגיים. שלושת המוצרים המובילים הם סמארטפונים, טלוויזיות וטאבלטים

CTA

אחד מהמאפיינים הבולטים ביותר של חג ההודיה האמריקאי (Thanksgiving) הוא מבצעי מכירות ופסטיבל קניות אדיר אשר מתחיל ביום שישי השחור ומסתיים כעבור שבוע (בעוד ארבעה ימים). אלא שהשנה מסתמן חג ההודיה כארוע של רכישות טכנולוגיות המאפילות על כל שאר השווקים של השוק הצרכני בארצות הברית.

סקר של איגוד תעשייית האלקטרוניקה הצרכנית בארה"ב (Consumer Electronics Association) ש-45% מכל הבוגרים בארה"ב אשר רכשו או מתכננים לבצע רכישות במהלך השבוע (בסה"כ 56.9 מיליון איש), קונים מוצר טכנולוגי. להערכת CTA, במהלך השבוע הזה יבוצעו קניות בהיקף של כ-40 מיליארד דולר בארצות הברית, בממוצע של 319 דולר לעיסקה.

עשרת המוצרים הטכנולוגיים המובילים השנה הם (לפי סדר יורד): סמארטפונים, טלוויזיות, טאבלטים, אבזרים טכנולוגיים שונים, מחשבי PC ניידים, קונסולות משחקי וידאו, נגני וידאו ומוזיקה (DVD/Blu-Ray Players), אוזניות, אבזרים למעקב אחר הכושר הגופני ובמקום האחרון: אבזרי סטרימינג לשידור מדיה.

אחת מהתופעות החשובות השנה היא התחזקות מגמת הקניות האלקטרוניות: למעשה, כמחצית מהקניות נעשות בצורה אלקטרונית, באמצעות מחשבים אישיים ואבזרים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים.

במשאל שנערך בקרב קבוצה מייצגת של הקונים באתרים אלקטרוניים, 85% אמרו שעל-ידי קניות מקוונות הם יכולים להימנע מהעומס והתורים שבחנויות הפיסיות, 79% אמרו שהדבר חוסך להם זמן, 78% הסבירו שברשת הם יכולים למצוא הצעות טובות יותר ו-57% דיוחו שהם מבצעים את הקניות שלהם בשעות שבהן החנויות סגורות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון , מחקרים ונתוני שוק