אינטל מינתה חמישה ישראלים לסגני נשיא ועמית בכיר

11 פברואר, 2016

בכך עולה ל-18 מספר המנהלים מאינטל ישראל שקודמו לדרג של סגני נשיא בחברה. מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיא בכירה, מקסין פסברג, אמרה שהמינויים משקפים את תרומת ישראל לאינטל העולמית

בכך עולה ל-18 מספר המנהלים מאינטל ישראל שקודמו לדרג של סגני נשיא בחברה. מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיא בכירה, מקסין פסברג, אמרה שהמינויים משקפים את תרומת ישראל לאינטל העולמית

הנהלת חברת אינטל (Intel) העולמית הכריזה על קידומם של חמישה מנהלים באינטל ישראל לתפקידי סגן נשיא ועמית בכיר בתאגיד העולמי. בכך עולה ל-18 מספר המנהלים מאינטל ישראל שקודמו לדרג של סגני נשיא בחברה.

ישי פרנקל
ישי פרנקל

ישי פרנקל מונה לסגן נשיא בקבוצת הטכנולוגיות החדשות ולמנהל כללי של חטיבת התוכנה בקבוצת המיחשוב התפיסתי. פרנקל אחראי על פיתוח אלגוריתמים מבוססי ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית לתחומי הרובוטיקה, כלי תחבורה אוטונומיים ומציאות רבודה. פרנקל משמש גם כחבר בוועדה לתקצוב ותכנון (ות"ת) במועצה להשכלה גבוהה, ומוביל פרוייקטים לשילוב חרדים בתעשיית ההייטק. הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב ותואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

שגיא בן משה
שגיא בן משה

שגיא בן משה מונה לסגן נשיא בקבוצת הטכנולוגיות החדשות, ומנהל כללי של חטיבת הנדסת חומרה בקבוצת המחשוב התפיסתי. החטיבה שתחת אחריותו של בן משה עוסקת בפיתוח וייצור של מצלמות עומק בטכנולוגיית RealSense.

בן משה היה היזם והמנכ"ל של חברת אינוויז'ן שפיתחה מצלמת תלת-מימד ונרכשה על ידי אינטל בשנת 2012. בן משה הוא מהנדס ובוגר תואר שני בהצטיינות במדעי המחשב מהטכניון.

יוסי טקרסמן
יוסי טקרסמן

יוסי טקסרמן מונה לסגן נשיא בקבוצת הנדסת פלטפורמות ומנהל כללי של קבוצת חדשנות ופתרונות אלחוטיים. בתפקידו הקודם היה מנהל כללי של קבוצת טכנולוגיות ומוצרים מתקדמים בתחום התקשורת האלחוטית והמובייל. לפני כן שימש כמנהל קבוצה בסטרטאפ Envara שנרכש על-ידי אינטל ב-2004. טקסרמן הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון. 

ולנטין קפלן
ולנטין קפלן

ולנטין קפלן מונה לסגן נשיא בחטיבת הנדסת הפלטפורמות באינטל. בתפקידו הקודם שימש מנהל כללי בקבוצת פיתוח מעבדים (Client Development Group), שכוללת כ-700 אנשי פיתוח ופרוסה בישראל, בארה"ב ובהודו.

ב-27 שנותיו בחברה הוביל קפלן קבוצות פיתוח של שורה ארוכה של מעבדי אינטל. קפלן עלה לארץ מארגנטינה בשנת 1983. הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון.

עופר קאהן
עופר קאהן

עופר קאהן מונה לעמית אינטל בקבוצת הנדסת פלטפורמות והארכיטקט הראשי של מעבדי מערכות. בתפקידו האחרון שימש קאהן כארכיטקט הראשי של מעבדי Core מהדור השישי ואשתקד קיבל אחריות כוללת על ארכיטקטורות כל מעבדי המחשבים האישיים של אינטל. לקאהן תואר ראשון ותואר שני בהנדסת מחשבים מאוניברסיטת North Carolina State.

כמו כן, עמית ברוך, שגויס כסגן נשיא לאינטל ישראל בחודש אפריל 2105 ועומד בראש קבוצת השווקים המתעוררים, הוכרז כעת רשמית כסגן נשיא באינטל העולמית. בכך עולה ל-18 מספר המנהלים מאינטל ישראל שקודמו לדרג סגן נשיא באינטל העולמית.

ישראל היא אחת המדינות עם המספר הגבוה ביותר של סגני נשיא בחברה.

מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיא בכירה בתאגיד, אמרה שהמינויים משקפים את תרומתה הכוללת של אינטל ישראל להצלחת החברה. סגן נשיא באינטל הוא מנהל בעמדה בכירה, שבדרך כלל אחראי לארגון גדול או נושא באחריות על תחום ידע רחב, ופעילותו מניבה לחברה תוצאות משמעותיות או שיש להן השפעה משמעותית על התעשייה.

מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיא בכירה
מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיא בכירה

התואר עמית ועמית בכיר (Intel Senior Fellows and Fellows) ניתן לאנשים התורמים המשמעותיים ביותר לפיתוח הטכנולוגיה באינטל, שהפגינו הובלה וחדשנות בעלות השפעה משמעותית על החברה או התעשייה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס