אפלייד מטיריאלס ישראל מגייסת עובדים חדשים

14 פברואר, 2016

החברה מחפשת חדשים עובדים בתחומי ההנדסה והמדעים. "בשנה האחרונה גויסו כ-110 עובדים חדשים לחברה, ואנחנו צופים שהשנה יגוייסו אולי קצת יותר"

החברה מחפשת עובדים חדשים עובדים בתחומי ההנדסה והמדעים

AMAT-JOBS

חברת אפלייד מטיריאלס ישראל (Applied Materials) החלה במבצע של גיוס 60 עובדים חדשים עבור מרכז הפיתוח, הייצור והשירות שלה ברחובות בקרית גת. מנהלת גיוס עובדים בחברה, מיכל דורון, סיפרה ל-Techtime שהחברה נמצאת עדיין בתהליך צמיחה בהמשך ישיר לשנתיים שחלפו.

דורון: "בשנה האחרונה גויסו כ-110 עובדים חדשים לחברה, ואנחנו צופים שהשנה יגוייסו אולי קצת יותר". לדבריה, שיעור התחלופה בחברה נמוך מהממוצע בשוק ההייטק בארץ. "הגיוס הינו תוצאה של עלייה במורכבות הגוברת של מערכות המטרולוגיה (בדיקת איכות הייצור של שבבים) שהחברה מפתחת ומייצרת, ושל הרחבת הסכמי השירות מול לקוחות מקומיים".

"כיום אנחנו מדברים בעיקר על גיוס של 50 עובדים, בעיקר בתחומי פיתוח תוכנה, אינטגרציה, מהנדסי חשמל ומהנדסי שירות מתחומי האלקטרוניקה, אבל גם בתחומים נוספים. מדובר בטווח מאוד רחב של מאפייני השכלה ונסיון בתחומי ההנדסה והמדעים. החל מסטודנטים בתארים ראשונים ומתקדמים לתוכנית הסטודנטים שלנו, דרך בוגרי לימודי הנדסה בתחומים כמו מדעי המחשב, פיסיקה וחשמל, ועד מומחים ומנהלים מנוסים בתחומים האלה".

חברת אפלייד מטיריאלס ישראל משמשת כחטיבת המטרולוגיה של אפלייד מטיריאלס העולמית. היא אחראית על פיתוח וייצור מערכות הבדיקה לקווי ייצור שבבים ומעסיקה כיום קצת פחות מ-1,100 עובדים באתרים שלה בפארק המדע ברחובות, בקרית גת ובמגדל העמק. "אנחנו מציעים חוויית עבודה ייחודית בחברה גלובלית מצליחה, בעלת טכנולוגיה מתקדמת ביותר ועבודה בריבוי דיסציפלינות. עובדים מעטים בתעשיה מתנסים במערכות כל-כך מורכבות כמו המוצרים שלנו".

למידע נוסף ויצירת קשר: http://www.appliedjobs.co.il

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , חדשות , תעשייה ישראלית