כנס BMC-2016 יתקיים ב-4-5 אפריל בתל-אביב

28 מרץ, 2016

בכנס ל-RF ומיקרוגלים יוצגו מיקרו-מכ"ם תלת-מימדי, חיישנים חדשים בתדרי 76GHz-81GHz, פיתוח רכיבי מקמ"ש דיגיטליים, אתגרי ה-WiGig ועוד. הכנס יתקיים במלון דן פנורמה בתל-אביב

בכנס המקצועי ל-RF ומיקרוגלים, יוצגו מיקרו-מכ"ם תלת-מימדי, חיישנים חדשים בתדרי 76GHz-81GHz, פיתוח רכיבי מקמ"ש דיגיטליים, אתגרי ה-WiGig ועוד. הכנס יתקיים במלון דן פנורמה בתל-אביב

BMC-2014

כנס BMC 2016 המוקדש לטכנולוגיות אלחוט מתחדשות (Baseband to Microwave Technology) יתקיים בשבוע הבא ב-4-5 באפריל במלון דן פנורמה בתל-אביב. הכנס מאורגן על-ידי חברת Interlligent בשיתוף עם 360Compliance ו-Momentum, וימתקד במגמות הטכנולוגיות החשובות ביותם בעולמות ה-RF והמיקרוגל.

הרצאת הפתיחה תינתן על-ידי ד"ר ראג'אן בדי, מנכ"ל חברת Spacechips הבריטית, אשר שימש עד לאחרונה כראש צוות הפיתוח של מערכות תקשורת ו-RF בחטיבת האותות המעורבים של איירבאס (לשעבר Astrium), אשר מפתחת את מכלולי האלחוט עבור הלוויינים של סוכנות החלל האירופית (ESA).

בדי יציג תפיסה חדשה של מערכות אלחוטיות המחליפה את ארכיטקטורת סופר-הטרודין הקלאסית. בגישה החדשה, מערכות מוכוונות תוכנה (software-defined radio) מבוססות על שימוש בממירי ADC מהירים כדי לבצע דגימה ישירה של תדרי RF/IF וייצור מחדש של האותות באמצעות ממירי DAC עד לתדרי מיקרוגל. ההרצאה תתמקד ביתרונות של הגישה החדשה ביישומי חלל, דוגמת הפחתת העלות, המסה, צריכת ההספק ועוד.

BMC2016
הקליקו והצטרפו

ראש תחום הגלים המילימטריים במעבדת הפיתוח של יבמ בחיפה, ד"ר דני אלעד, יציג תפיסה לפיתוח מלא של מערכות תקשורת בתוך שבב עבור תדרי מיקרוגל וטרהרץ. במסגרת ההרצאה יוצגו פתרונות שפותחו במעבדת יבמ בחיפה ליישום מקמ"שים עבור Vband ו-Eband, מערכות הדמאה (חיישנים) פאסיביות המבוססות על תדרי Wband ו-Dband ומערכות מכ"ם FMCW בתדרי 76GHz-81GHz.

נושאים נוספים שיוצגו בכנס: הרחבת טווח השידור והקליטה של Wi-Fi באמצעות מערכי אנטנות, שימוש במטה-מטיריאלס ובמבנים ננומטריים מחזוריים בפיתוח אנטנות, הדור החדש של מערכות מכ"ם מסוג Gen 360° 3D Micro-Radar ועוד.

למידע נוסף ורישום: BMC2016

לתוכנית הכנס: BMC2016 PROGRAM

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות