Keysight הסמיכה את המודם המהיר ביותר של קואלקום

1 מאי, 2016

באמצעות ערכת הבדיקה E7515A UXM, הצליחה חברת Keysight לוודא שהמודם Snapdragon X16 LTE החדש של קואלקום מספק את קצב העברת הנתונים הנדרש של 1Gbps

באמצעות ערכת הבדיקה E7515A UXM, הצליחה חברת Keysight לוודא שהמודם Snapdragon X16 LTE החדש ביותר של חברת קואלקום מספק את קצב העברת הנתונים הנדרש של 1Gbps

KEYSIGHT-UXM

חברת Keysight Technologies הצליחה לבצע הסמכת תקשורת של המודם Snapdragon X16 LTE מתוצרת קואלקום, ולוודא שהוא מעביר תקשורת IP בקצב של 1Gbps. הניסויים בוצעו באמצעות ערכת הבדיקה האלחוטית E7515A UXM של חברת Keysight והושלמו לאחר פרוייקט משותף שבמהלכו הן ביצעו בדיקה מדוקדקת של שלושה מרכיבים מרכזיים: Component Carrier Aggregation (3CC), 4×4 downlink MIMO ואפנון 256QAM.

מנהל המוצר בחברת קואלקום, פרנצ'סקו גרילי, אמר שמהירויות בקנה מידה של Gigabit הן השלב הטבעי הבא בהתפתחות התקשורת הניידת. "בזכות שיתוף הפעולה עם Keysight הצלחנו לעשות זאת כבר עכשיו". סאטיש דהנסיקאראן, מנהל תחום אבזרים אלחוטיים ב-Keysight, אמר שההסמכה שהושגה היא אבן דרך חשובה בהתפתחות ה-LTE. "אנחנו מחוייבים לשתף פעולה עם חברות האלחוט המובילות כדי לפתח יכולות בדיקה שיאפשרון להאיץ את הפיתוח של מוצרים המספקים תקשורת נתונים ברמת ג'יגהביט ברשתות LTE".

מערכת הבדיקה השולחנית UXM, תומכת בתעבורת נתונים ברמת 5CC – Five Component Carrier, בתעבורה בקצב של 1.6Gbps באמצעות 4CC ואנטנות 4×4 downlink MIMO. בנוסף לקצב התעבורה המוגדל, ערכת הבדיקה מאפשרת הסמכת אבזרים תוך שימוש גם באנטנות MIMO להורדה בתצורות של 8X2 ו-8X4, ביצוע בו-זמני של ארבע אבזרים בשתי רצועות תדרים ובדיקת התפוקה של רשת iPerf.

UXM-KEYSIGHT

ערכת הבדיקה UXM אומצה על-ידי חברת הבדיקות ETS-Lindgren, ושולבה בתוך ערכת בדיקות האנטנה שלה עבור בדיקות Over The Air, לצורך בדיקת והסמכת אבזרים אלחוטיים. החברה מסרה שהיא שילבה את תוכנת הבדיקה שלה EMQuest באופן המאפשר הפעלה אוטומטית של UXM, ועל-ידי לבצע כיוון מהיר של בדיקות רבות וחוזרות, גם מסוג SISO וגם מסוג MIMO OTA.

למידע נוסף: www.keysight.com/find/UXM

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה