לנדא קיבלה הזמנות ב-450 מיליון אירו בתערוכת דרופה

14 יוני, 2016

חברת לנדא מרחובות פיתחה את טכנולוגיית הדפוס הננוגרפי, המבוססת על שימוש בתהליכי הזרקה דיגיטליים ובדיו ייחודי המבוסס על ננו חלקיקים

חברת לנדא מרחובות פיתחה את טכנולוגיית הדפוס הננוגרפי, המבוססת על שימוש בתהליכי הזרקה דיגיטליים ובדיו ייחודי המבוסס על ננו חלקיקים

יו"ר החברה בני לנדא (מימין) ביחד עם המנכ"ל ישי אמיר בביתן החברה בדרופה
יו"ר החברה בני לנדא (מימין) ביחד עם המנכ"ל ישי אמיר בביתן החברה בדרופה

חברת Landa מרחובות קיבלה הזמנות למכונות הדפוס הננוגרפיות שלה בסכום העולה על 450 מיליון אירו, במהלך תערוכת הדפס דרופה שנערכה בדיסלדורף, גרמניה. החברה מסרה שכ-200,000 איש הגיעו לביתן החברה התערוכה, כדי באחת מ-20 המצגות החיות היומיות של החברה. ההזמנות למכונות הדפוס הגיעו מכל האזורים הגיאוגרפיים העיקריים: אמריקה, אירופה ודרום-מזרח אסיה. "דרופה 2016 תיזכר כנקודת המפנה במעבר של התעשיה מדפוס מכני לדפוס דיגיטלי" אמר יו"ר חברת לנדא, בני לנדא.

"בעבר חברות הדפוס הדיגיטיליות ניסו לשכנע את השוק שדיגיטלי הוא שם המשחק. כעת, לראשונה, המצב התהפך: השוק עצמו דורש פתרונות דיגיטליים. נראה שמובילי השוק – בתחום האריזות ובדפוס המסחרי – הגיעו למסקנה שהם פשוט חייבים ללכת על פתרון דיגיטלי". במהלך התערוכה דיווח חברת לנדא על לקוחות Beta בארצות הברית ובאירופה, ועל הסכמים אסטרטגיים עם ענקיות הדפוס Quad/Graphics ו-Cimpress.

הביתן הגדוש של לנדא במהלך מצגת בתערוכת דרופה
הביתן הגדוש של לנדא במהלך מצגת בתערוכת דרופה

דיו חדש: Landa NanoInk

בליבו של תהליך הדפוס הננוגרפי נמצא דיו מיוחד בשם Landa NanoInk. הדיו מבוסס על חלקיקי צבע זעירים בגודל של כמה עשרות ננומטר בלבד (עובי שערת אדם הוא כ-100 אלף ננומטר).  הם משמים כננו-פיגמנטים הבולעים את האור ומאפשרים לבצע הדפסה איכותית ובעלת מרחב הצבע המתקבל בהדפסה גדול יותר מזה המתקבל בכל תהליך דפוס אחר.

ננוגרפיה: תהליך הדפוס

תהליך הדפוס הננוגרפי מבוסס על מים וידידותי לסביבה. חומר הדפוס בעל עמידות גבוהה לשחיקה ולשריטות המאפשר להדפיס על-גבי כל חומר סטנדרטי: ניירות מצופים ולא מצופים, קרטונים, עיתונים, חומרי אריזה גמישים ועוד. עובי ההדפסות הננוגרפיות הוא 500 ננומטר בלבד (מחצית מעובי הצבע בהדפסות אופסט) ולכן עלות ההדפסה לדף נמוכה מאוד. מכונות הדפוס הננוגרפי כוללות מזרקי דיו ליצירת הדפסות דיגיטליות במהירויות גבוהות. הן מסוגלות להדפיס עד שמונה צבעים ומספקות רזולוציה של 600dpi או 1200dpi.

קבוצת לנדא, שבראשה בני לנדא, מייסד אינדיגו, כוללת ארבע יחידות: Landa Digital Printing המייצרת מכונות המשלבות את הגמישות של דפוס דיגיטלי עם היתרונות והמהירות של דפוס אופסט; Landa Labs המפתחת פתרונות ננוטכנולוגיה לשימוש באנרגיה חלופית, ציפויים תעשייתיים, קוסמטיקה ועוד; Landa Ventures המשקיעה בחברות טכנולוגיות בישראל; וקרן לנדא לשוויון הזדמנויות המסייעת לצעירים מעוטי יכולת לזכות בהשכלה גבוהה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , תעשייה ישראלית