קיסייט הצטרפה לקבוצת NGMN המפתחת תקני 5G

27 יולי, 2016

חברת Keysight מקדישה מאמץ מרכזי בתחום הדור החמישי. בין השאר, הכריזה על תוכנת Signal Optimizer חדשה לייצור ואיפיון אותות עבור מערכות ושירותי 5G

חברת Keysight מקדישה מאמץ מרכזי בתחום הדור החמישי. בין השאר, הכריזה על תוכנת Signal Optimizer חדשה לייצור ואיפיון אותות עבור מערכות ושירותי 5G

KEYSIGHT-5G

חברת Keysight Technologies הצטרפה לארגון התעשייתי NGMN, המקדם את טכנולוגיית הדור החמישי (5G). בניגוד לרוב מערכות הרדיו הקיימות היום, הדור החמישי מביא את עידן התקשורת הסלולרית אל מעבר לרמת השירות הממוקד המשתמש אנושי, ונחשב למהלך שייתן דחיפה גדולה לתחום האבזרים המקושרים (IoT). האיגוד הוקם בשנת 2006 על-ידי קבוצה של ספקיות תקשורת גדולות וספקיות רכיבים וציוד תקשורת, על-מנת לוודא תאימות הדדית ואימוץ משותף של תקנים חדשים.

חברות מובילות בתחום התקשורת הסלולרית, בהן: מנכ"ל האיגוד, פיטר מייסנר, אמר שהתרומה של קיסייט לאיגוד תתבטא בעיקר בתחום פיתוח ארכיטקטורות מקצה לקצה ובביצוע בדיקות וניסויים לאבטחת הפעילות של התקני הדור החמישי. מנהל תוכנית 5G בחברת קיסייט, רוג'ר ניקולס, אמר ששיתוף הפעולה בין החברה יקדם את הגדרת דרישות הבדיקתיות של כל המערכות המעורבות בתשתיות 5G.

פתרונות חדשים לפיתוח 5G

במסגרת שיתוף הפעולה, קיסייט תספק מערכות בדיקה מותצרתה ומתוצרת חברת Anite, שאותה היא רכשה בשנה שעברה. המשאבים כוללים ספריית תוכנות עבור 5G במסגרת חבילת תוכנת התכנון SystemVue Electronic System-Level, מערכות ייצור אותות לרוחבי פס של cmWave ו-mmWave, פתרונות ייחוס של החברה, פתרונות איפיון של אנטנות ומודולים אלחוטיים עבור רכיבי Beamforming; RF, microwave and millimeter-wave, ופתרונות הסימולציה Anite Propsim.

בתוך כך, חברת קיסייט הכריזה על תוכנת Signal Optimizer לייצור וניתוח אותות אפשריים לשימוש ב-5G. ראוי לציין שעדיין לא ברור איזה צורות גל ישמשו במערכות התקשורת של הדור החמישי. בין השאר נבחנות אופציות כמו:

  • Enhanced LTE for 5G
  • Filter bank multicarrier – FBMC
  • Filtered OFDM – f-OFDM.

התוכנה כוללת פקודות מוכוונות משימה, כדי לפשט את תהליכי האופטימיזציה של מערכות מורכבות ואת המדידות. מנהל קבוצת Solutions Group בחברת קיסייט, מרק פיירפונט, אמר שמדובר במוצר ממוקד 5G שנועד להאיץ את הפיתוח והפריסה של שירותים עבור מערכות הדור החמישי.

חברת קיסייט ממקדת מאמץ מיוחד בתחום הדור החמישי. למידע נוסף על כל הפעילות הטכנולוגית שלה בתחום, ראו: www.keysight.com/find/5G

NR16088

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה , תוכנה ותכנון אלקטרוני , תקשורת אלחוטית