אפלייד מטיריאלס מדווחת על צמיחה של 26% בהזמנות

22 אוגוסט, 2016

אפלייד מטיריאלס ישראל החלה בתהליך גיוס כמה עשרות עובדים חדשים. גארי דיקינסון: "התעשייה נמצאת בנקודת מפנה משמעותית"

אפלייד מטיריאלס ישראל החלה בתהליך גיוס כמה עשרות עובדים חדשים. גארי דיקינסון: "התעשייה נמצאת בנקודת מפנה משמעותית" 

APPLIED-REHOVOT

אפלייד מטיריאלס (Applies Materials), המספקת פתרונות ייצור לתעשיות המוליכים למחצה, צגים ומערכות סולאריות, מדווחת על צמיחה של 13% במכירות ברבעון השלישי של 2016 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, להיקף של 2.82 מיליארד דולר. במקביל, החברה מסרה על עלייה של 26% בהזמנות ברבעון השלישי של 2016 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. במהלך הרבעון השלישי קיבלה החברה הזמנות בשווי של 3.66 מיליארד דולר וכעת צבר ההזמנות שלה מסתכם ב-4.95 מיליארד דולר.

החברה רשמה רווח גולמי של 42.3%, רווח תפעולי של 21.1% אחוזים ורווח נקי של 505 מיליון דולר. נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס, גארי דיקרסון, מסר עם פרסום התוצאות שהחברה מתפקדת טוב מתמיד ונמצאת בעמדה מצוינת לצמוח יותר מהשווקים שלנו. "אנו נמצאים בשלבים המוקדמים של נקודת מפנה משמעותית בתעשייה, אשר תשפיע להרבה שנים. שינוי זה מניע את עסקינו כיום ויוצר הזדמנויות חדשות לצמיחה עתידית".

בהתייחס לפיתוח מערכת ProVision לבדיקת שבבים שפותחה ומיוצרת בישראל, אמר דיקרסון: "אני נרגש מהשקת מערכת ProVision. זוהי מכונת סריקת ה-eBeam המתקדם מסוגה בתעשייה. מדובר בסגמנט הצומח ביותר בתעשיית בדיקות השבבים. השוק הכפיל עצמו משנת 2011 ועד 2015 וצפויה לו צמיחה גם בהמשך. אנו חווים ביקושים ערים ל ProVision  וסיפקנו מעל לתריסר מערכות ללקוחות".

גיוס עובדים חדשים בישראל

ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2016 צופה אפלייד מטיריאלס גידול של 15%-19% אחוזים במכירות בהשוואה לרבעון הקודם. אפלייד ישראל, העוסקת בפיתוח וייצור מוצרי בקרת איכות של מוליכים למחצה, נמצאת בצמיחה מואצת וגייסה עשרות עובדים חדשים בחודשים האחרונים. החברה מתכוונת לגייס עוד עשרות עובדים בתקופה הקרובה, בעיקר בתחומי התוכנה, הפיסיקה וההנדסה.

הגיוס נעשה עבור מגוון משרות והן פתוחות עבור סטודנטים מתחומים רלוונטיים, בעלי השכלה רלוונטית ללא ניסיון מקצועי כלל או מומחים/ות ומנהלים/ות בעלי ניסיון עשיר. לאור גידול משמעותי באתר החברה בקרית גת, נמצאת החברה בגיוס מואץ גם של הנדסאים וטכנאים לאתר זה.

חברת אפלייד מטריאלס מספקת ציוד, שירותים ותוכנה חדשניים המאפשרים ייצור של מוליכים למחצה, צגים שטוחים ומוצרים פוטו-וולטאיים סולריים. בישראל מעסיקה החברה קרוב ל-1,200 עובדים, רובם בפיתוח וייצור ציוד לבקרת תהליכי ייצור שבבים. המרכז בארץ, הממוקם בפארק המדע ברחובות, נחשב למרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר של החברה מחוץ לארה"ב.

למידע נוסף: www.appliedmaterials.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , חדשות , סמיקונדקטורס