עדו גנות מונה לסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי עולמי של חטיבת ה-IoT ב-‪ARM

29 אוגוסט, 2016

גנות ינהל את הצוות העסקי הגלובלי המאגד את תחומי המכירות, הפיתוח עסקי, ותמיכת הלקוחות של החטיבה בארה"ב, אירופה ואסיה

גנות ינהל את הצוות העסקי הגלובלי המאגד את תחומי המכירות, הפיתוח עסקי, ותמיכת הלקוחות של החטיבה בארה"ב, אירופה ואסיה

עדו
עדו גנות

חברת ARM, המספקת פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, מינתה את עדו גנות לסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי של חטיבת ה-IoT הגלובלית ב-ARM וכחבר בהנהלת החטיבה העולמית. פעילות החטיבה מתמקדת במערכות מחוברות חכמות: ערים חכמות, תאורה חכמה, מבנים חכמים, אוטומציה תעשייתית ופתרונות ניהול מאובטחים של יחידות קצה חכמות בעולם ה-IoT.

גנות ינהל את הצוות העסקי הגלובלי המאגד את תחומי המכירות, הפיתוח עסקי, ותמיכת הלקוחות של החטיבה בארה"ב, אירופה ואסיה. עדו גנות הצטרף ל-ARM לפני כשנה כחלק מהרכישה של חברת Sansa Security, שבה כיהן כסמנכ"ל בכיר למכירות ופיתוח עסקי. ‪לפני-כן כיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים עסקיים בחברות טכנולוגיה מובילות.

גנות מביא עימו כ-20 שנות ניסיון בהובלת צוותים עסקיים גלובליים ומכירת תוכנה לחברות טכנולוגיות מובילות בעולם בהיקפי פעילות גדולים.‪מחזיק בתואר MBA מטעם אוניברסיטת תל-אביב ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

חטיבת ה-IoT של ARM מתמקדת בהאצת שוק ה-IoT והקמת שירותי SaaS שיספקו אקו-סיסטם מלא ללקוחות החברה ברחבי העולם. פעילות החטיבה בישראל מורכבת ממפתחי תוכנה המתמחים במגוון רחב של טכנולוגיות, שפות וכלים: החל מעולם ה-Embedded RT, פיתוח על Devices, כתיבה ב-C, Linux, Android ועד לעולמות ה-SaaS, ענן, Java, Docker, AWS. מרכז הפיתוח המקומי מבוסס על הצוות של Sansa Security ש-ARM רכשה ביולי 2015.

המרכז ממוקם בכפר נטר ומעסיק 120 עובדים. בתחילת החודש, הודיעה ARM ישראל כי תגייס במהלך השנה הקרובה 40 עובדים נוספים למגוון תפקידים, מה שיהפוך את המרכז בישראל כאחד המרכזיים בקרב מרכזי המו"פ של החברה בעולם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות