Future Electronics חתמה על הסכם הפצה חדש עם NXP

15 נובמבר, 2016

ההסכם המורחב נחתם במהלך תערוכת electronica 2016 ומאפשר לפיוטצ'ר לשווק ולתמוך בכל המוצרים של NXP, כולל בכל הרכיבים של פריסקייל לשעבר

ההסכם המורחב נחתם במהלך תערוכת electronica 2016 ומאפשר לפיוטצ'ר לשווק ולתמוך בכל המוצרים של NXP, כולל בכל הרכיבים של פריסקייל לשעבר

nxp-electronica-2016

מפיצת הרכיבים הגלובלית Future Electronics הרחיבה את הסכם ההפצה שלה עם חברת NXP. ההסכם החדש נחתם בשבוע שעבר במהלך תערוכת electronica 2016 שהתקיימה במינכן, גרמניה. בעקבותיו קיבלה פיוטצ'ר את זכויות השיווק, המכירה והתמיכה בכל הרכיבים של חברת NXP, כולל הרכיבים של חברת פריסקייל לשעבר, שהתמזגה איתה בסוף שנת 2015. סגן נשיא פיוטצ'ר לתחום ספקים אסטרטגיים, קארים יסמין, אמר שמדובר בחיזוק השותפות בין שתי החברות. "אנחנו מצפים לספק יותר פתרונות של NXP לתעשיות התעופה, המכשור הרפואי, האלקטרוניקה הצרכנית, הציוד התעשייתי והאבטחה על בסיס גלובלי".

סגן נשיא למכירות בכמויות גדולות ולתחום ההפצה הגלובלית בחברת NXP, כריס אלכסנדר, אמר שההסכם נחתם בזכות מודל ייחודי של תמיכה הנדסית ומחוייבות לפתרון מלא שפותח על-ידי חברת פיוטצ'ר אלקטרוניקס. מנהל השיווק של פיוטצ'ר לאזור EMEA, מרק בריטון, דיווח על העיסקה במכתב ששלח ללקוחות החברה באירופה.

חברת Future Electronics נחשבת למפיצת הרכיבים האלקטרוניים השלישית בגודלה בעולם. ההנהלה הגלובלית של החברה פועלת ממונטריאול, קנדה. כיום החבר  מעסיקה יותר מ-5,000 עובדים ב-169 סניפים הפועלים ב-42 מדינות. לאחרונה היא מינתה את אלון בלעש הישראלי לתפקיד של דירקטור אזורי עבור מדינות סקנדינביה והאזור הבלטי בפיוטצ'ר אלקטרוניקס אירופה.

אזור האחריות החדש של בלעש כולל סניפים של פיוטצ'ר בשבדיה, נורווגיה, פינלנד, דנמרק, ליטא ואסטוניה. סניפים אלה יתווספו לתשעת הסניפים שעליהם בלעש אחראי כיום. בתפקידו החדש הוא אחראי על יותר מ-250 עובדים והיקף מכירות של יותר מרבע מיליארד דולר. עד למינוי האחרון, שימש אלון בלעש כמנכ"ל פיוטצ'ר ישראל וכדירקטור אזורי עבור מדינות המזרח התיכון ומזרח אירופה, כולל יוון ,טורקיה, רוסיה, רומניה, צכיה, פולין, בולגריה והונגריה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה