אפלייד מטיריאלס במבצע לגיוס 100 עובדים חדשים

30 נובמבר, 2016

בשנה האחרונה גייסה החטיבה הישראלית של אפלייד מטיריאלס כ-200 עובדים בישראל, והשיגה שיא בהיקף מכירותיה. כיום היא מעסיקה בארץ כ-1,200 עובדים

בשנה האחרונה גייסה החטיבה הישראלית של אפלייד מטיריאלס כ-200 עובדים בישראל, והשיגה שיא בהיקף מכירותיה. כיום היא מעסיקה בארץ כ-1,200 עובדים

amat

חברת אפלייד מטיריאלס ישראל (Applied Materials) צפויה לגייס בשנה הקרובה כ-100 עובדים חדשים שיצטרפו ל- 1,200 עובדי החברה בישראל. אפלייד מטיריאלס דיווחה לאחרונה כי תחום המערכות ליצור מוליכים למחצה השיג את ההכנסות הרבעוניות והשנתיות הגבוהות ביותר זה 15 שנה והחטיבה הישראלית של אפלייד הציגה הכנסות שיא בתולדותיה.

הגיוס החדש הוא תוצאה של הגידול בהיקף הפעילות. בתחום הפיתוח המטרה היא לגייס בעיקר מהנדסי/ות תוכנה, מפתחי/ות אלגוריתמים, מהנדסי/ות מערכת ופיזיקאי/ות. בתחום העסקי החברה מחפשת מנהלי/ות מוצר ומנהלי/ות Business Management. בתחום התפעול והייצור יגויסו מהנדסי/ות אינטגרציה ומהנדסי/ות תעשיה וניהול.

בנוסף, היא ממשיכה בגיוס טכנאים/ות, הנדסאים/ות ומהנדסים/ות לתחום השירות, כדי לתמוך  בלקוחות החברה בקרית גת. בשל מגוון המשרות הרחב ודרגות בכירות שונות, הן פתוחות עבור מועמדים ומועמדות בעלי השכלה אקדמית רלוונטית בעלי נסיון וגם חסרי ניסיון תעסוקתי.

מדובר בגיוס המשך בעקבות גיוס של כ-200 עובדים בשנה שעברה. בין העובדים שגוייסו היו כמה עשרות סטודנטים שהתחילו לעבוד בחברה בזמן לימודיהם, במסגרת תכניות שהחברה מפעילה לקליטת סטודנטים מצטיינים. בנוסף לשכר, מקבלים העובדים תנאים סוציאליים מלאים, בונוס שנתי, ביטוח בריאות ועוד. מרבית הסטודנטים נקלטים למשרה מלאה בחברה עם סיום לימודיהם.

חברת אפלייד מטיריאלס ישראל פועלת מפארק המדע ברחובות ועוסקת בפיתוח וייצור מערכות בדיקה לבקרת תהליכי הייצור של שבבים (מטרולוגיה). המרכז בארץ נחשב למרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר של החברה מחוץ לארה"ב. במהלך העשור האחרון השקיעה אפלייד מטיריאלס העולמית מעל 1.5 מיליארד דולר בישראל.

קורות חיים ניתן לשלוח ל-[email protected]

לפרטים נוספים אודות המשרות הפתוחות: www.appliedmaterials.com/careers

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , חדשות