קיידנס משיקה טכנולוגיית אימות IP עבור Bluetooth 5

30 ינואר, 2017

חברת המחקר ABI מעריכה שטכנולוגיות Bluetooth יימצאו ביותר משליש מכל אבזרי ה-IoT שיהיו בשוק בשנת 2020

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) השיקה את מערכת  Cadence Verification IP עבור Bluetooth 5. להערכת החברה, זהו פתרון האימות הראשון בתעשייה המיועד לגרסה החדשה ביותר של טכנולוגיית בלוטות'. בגרסה 5, טכנולוגיית Bluetooth מגדילה את נפח שידור הנתונים בשיעור של 800%, מכפילה פי ארבעה את הטווח ומכפילה את מהירות החיבור של התקנים דלי אנרגיה כדי לספק חיבוריות ניידת חלקה לטווחים קצרים.

בנוסף, מחזקת קיידנס את תיק מוצרי ה-IP שלה עם התוספת של VIP עבור Bluetooth 4.2 ושל כלי הפרודוקטיביות Cadence TripleCheck עבור Bluetooth 5. מידע נוסף אודות טכנולוגיות VIP Bluetooth  של קיידנס ניתן למצוא בכתובת www.cadence.com/go/bluetooth5.

ה-VIP החדש של קיידנס עבור Bluetooth 5 מציע את אימות הקדם-סיליקון העצמאי הראשון בתעשייה לתקן ה-Bluetooth 5. ה-VIP תומך בכל השפות העיקריות, סימולטור או מתודולוגיה, כך שהלקוחות יכולים להשתמש ב-VIP בקלות מבלי לשנות את סביבת האימות שלהם. באמצעות כלי ה-TripleCheck נהנים הלקוחות מתוכנית אימות מקיפה ובלתי תלויה עבור Bluetooth 5 – חבילת בדיקות וכיסוי – המאפשרת להם לשפר את יעילות האימות ולצאת לשוק מהר יותר.

סגן נשיא לשיווק בקבוצת ה-IP של קיידנס, דינו בקיס, אמר ש-Bluetooth 5 עונה על הצרכים ההולכים וגדלים בתחומי המובייל, מוצרי הקצה הצרכניים וה-IoT. "הזמינות של פתרון אימות ה-IP עבור Bluetooth 5 יאפשר למתכננים להקדיש את רוב מאמציהם לפתח SoC's (מערכות על גבי-שבב) שימנפו את היתרונות המרכזיים בטכנולוגיית הבלוטות' העדכנית ביותר במקום לדאוג להתאמה של הפרוטוקול בתהליך הפיתוח".

פטריק קונולי, אנליסט ראשי בחברת המחקר ABI, צופה כי יותר מ-371 מיליון מכשירים שיכילו את טכנולוגיית הבלוטות' צפויים לצאת למגוון שווקים בשנת 2020. בנוסף, ABI צופה, כי טכנולוגיית הבלוטות' תימצא ביותר משליש מכשירי ה-IoT בשנת 2020.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תוכנה ותכנון אלקטרוני , תקשורת אלחוטית