עופר גרינברגר יהיה מנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל

31 ינואר, 2017

גרינברגר יחליף את איתי רוזנפלד שפרש מהחברה לאחר כ-20 שנות פעילות, מתוכן כ- 5 שנים בתפקיד מנכ"ל. גרינברג שימש כמנכ"ל חברת אורביט מנתניה ומנכ"ל KLA Tencor ישראל

חברת אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) הודיעה הבוקר (ג') על מינויו של עופר גרינברגר למנכ"ל חטיבת PDC הפועלת בארץ ונשיא אפלייד מטיריאלס ישראל. במסגרת זו ינהל גרינברגר את פעילות חטיבת Process Diagnostics and Control העוסקת בפיתוח וייצור מערכות לתחום בקרת ייצור שבבים. הפעילות הזו מבוצעת מישראל. היא מהווה את אחת מהפעילויות המרכזיות של אפלייד מטיריאלס העולמית, כאשר המרכז בארץ הוא מרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר של החברה מחוץ לארצות הברית.

מערכת לבדיקת איכות ייצור השבבים שפותחה ב-PDC

בנוסף, יכהן גרינברגר כנשיא אפלייד מטיריאלס ישראל ובמסגרת זו ינהל פעילויות נוספות של החברה המתקיימות בארץ. הוא צפוי להתחיל בתפקיד החדש באמצע חודש פברואר. גרינברג יחליף בתפקיד את איתי רוזנפלד שפרש לפני מספר חודשים לאחר כ-20 שנים בחברה, מתוכן כ- 5 שנים בתפקיד מנכ"ל PDC ונשיא אפלייד מטיריאלס ישראל.

מ-KLA למתחרה אפלייד

עופר גרינברגר (55) הוא בעל ניסיון ניהולי ומקצועי עשיר בתחומי טכנולוגיה מורכבים. בין השנים 2012-2015 שימש כמנכ"ל חברת אורביט מערכות תקשורת מנתניה, העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים. לפני-כן שימש במשך כשמונה שנים כנשיא ומנכ"ל חברת KLA-Tencor ישראל, העוסקת בתחום בקרת ייצור שבבים. בין השנים 1993-2003, במסגרת עבודתו בחברת Kulicke & Soffa Industries, שימש כמנכ"ל מיקרוסוויס בישראל ושהה בארה"ב ובסינגפור בתפקידי ניהול בכירים.

בשנה האחרונה כיהן כמנכ"ל חברת הסטארט-אפ QuickRing טכנולוגיות רפואיות. לגרינברגר תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת מכונות ותואר שני במנהל עסקים מהטכניון. הוא גם בוגר תוכנית המנהלים היוקרתית של אוניברסיטת סטנפורד, ארה"ב. גרינברגר משמש כחבר בחבר הנאמנים של הטכניון ושל אוניברסיטת חיפה.

אפלייד מטיריאלס מגייסת עובדים

השנה תציין אפלייד מטיריאלס 20 שנה לפעילות בישראל. אפלייד הייתה מחברות הטכנולוגיה הבינלאומיות הראשונות שזיהו את הפוטנציאל הרב והייחודיות של ההייטק הישראלי, והקימה את מרכז הפיתוח שלה בעקבות רכישת החברות הישראליות המתחרות אורבוט ואופטרוטק. במהלך העשור האחרון השקיעה אפלייד מטיריאלס כ-1.5 מיליארד דולר בישראל. בשנת 2016 רשמה החטיבה הישראלית את התוצאות הטובות בתולדותיה. כיום עובדים באפלייד מטיריאלס ישראל כ- 1,250 עובדים. בימים אלה החברה נמצאת במהלך גיוס של כ-100 עובדים חדשים למגוון משרות בתחומי הפיתוח והייצור.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית