דניאל מלכה מחליף את ריק קפלן כמנכ"ל חברת יבמ ישראל

31 ינואר, 2017

מלכה שימש כמשנה למנכ"ל היוצא, ריק קפלן, אשר מונה למנהל פיתוח עסקי של יחידת הפתרונות הפיננסיים המתקדמיים, שהוקמה לאחרונה בחברת יבמ העולמית

חברת יבמ (IBM) הודיעה על מינויו של דניאל מלכה (בתמונה למעלה) למנהל הכללי של פעילות החברה בישראל. דניאל מלכה משמש כעת כמשנה למנכ"ל יבמ ישראל, ויחליף את המנכ"ל היוצא, ריק קפלן. המינוי ייכנס לתוקף החל ממחר, הראשון בפברואר 2017.

דניאל מלכה הצטרף ליבמ בשנת 1996, ומילא שורה של תפקידי ניהול בתחומי השירותים והמכירות בישראל ובצרפת. בשלוש השנים האחרונות תיפקד מלכה כמשנה למנכ"ל החברה בישראל והוביל את מערך המכירות של החברה. לפני שהצטרף ליבמ הוא עבד באחת מחברות האינטגרציה המובילות בצרפת. למלכה תואר ראשון בהנדסה מהטכניון בחיפה ותואר שני במנהל עסקים מ-Henley Business School בלונדון.

עם מינויו לתפקיד, אמר מלכה: "היה לי הכבוד ללוות את ריק קפלן וליהנות מניסיונו העשיר בזירה הבינלאומית. אני מודה לריק ולמטה העולמי על הבעת האמון. כמי שעלה לישראל בגיל 18 עם חלומות גדולים, זהו כבוד גדול עבורי להוביל את פעילות יבמ בישראל. הטכנולוגיות הקוגניטיביות ומערכות הענן של יבמ. ההון האנושי שיש בחברה והחדשנות של מעבדות המחקר והפיתוח בארץ, יובילו להמשך צמיחתה בישראל בשנים הבאות".

האקסלרטור הראשון של יבמ נפתח בישראל

המנכ"ל היוצא קפלן משמש גם סגן נשיא יבמ העולמית. הוא הגיע לישראל לפני כחמש שנים כדי להרחיב פעילותה. בין השאר הוביל קפלן את הקמת המרכז למצוינות סייבר בבאר-שבע, הקמת האקסלרטור הראשון של יבמב העולמית, IBM Alpha Zone, הקמת מרכז יישום אפליקציות באשדוד ושותפות בחממה לפיתוח טכנולוגיות בתחום הבריאות (MindUp).

ריק קפלן מונה לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי הגלובלי ביחידה לפתרונות חדשניים למגזר הפיננסי, שהיא יחידה של יבמ שרק הוקמה. במסגרת התפקיד הוא יטפל בבחינת וביצוע רכישות של חברות וגיבוש שותפויות אסטרטגיות עם ארגונים מובילים בעולם. חברת יבמ מסרה שבמסגרת תפקידו החדש הוא ימשיך לסייע לפעילות המקומית של יבמ מול הלקוחות המרכזיים שלה בישראל.

לדבריו, "לפני חמש שנים הגעתי מארה"ב לישראל ושמתי לעצמי כיעד לחבר את ישראל ליבמ העולמית. היעד הזה הושג באופן שיישא פרי עוד שנים רבות קדימה. אמשיך להיות שגריר נאמן של ישראל במטה החברה וברחבי העולם. אני רוצה להודות לדניאל מלכה, שהיה יד ימיני לאורך שנותיי כאן, וסייע בהובלת השינוי והצמיחה של יבמ ישראל, ולאחל לו הצלחה בתפקיד".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות