GreenSoft מפתחת שירות חדש להסמכת רכיבים אלקטרוניים

5 פברואר, 2017

נשיא חברת GreenSoft, לארי ין, גילה ל-Techtime שהחברה מתכננת להשיק ב-2017 שירות חדש שיאפשר לבצע בדיקות BOM מקוונות, ולהפוך את בדיקת העמידה בדרישות סביבתיות לחלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח

חברת GreenSoft Technology מפסדינה, קליפורניה, מפתחת מוצר מקוון אשר יאפשר לחברות אלקטרוניקה לבדוק באמצעות האינטרנט קבצים שלמים של רכיבים המיועדים לייצור, כדי לוודא את העמידה שלהם בתקנים סביבתיים כמו EU RoHS,  EU REACH, Ozone Depletion , Halogen Free וכדומה.

כך סיפר ל-Techtime מייסד ונשיא חברת גרינסופט, לארי ין ( Larry Yen). לדבריו, "בקרוב מאוד נשיק תוכנת GreenData Manager חדשה, אשר תאפשר לחברות לגשת אל בסיס המידע של דרישות סביבתיות ועמידת הרכיבים האלקטרוניים בדרישות הללו". המוצר החדש ייקרא Hosted GDM, ויאפשר לחברות לגשת אל המידע ולהזין את הנתונים שלהן אל שרתים מאובטחים בענן. על-ידי כך הוא יחסוך מהן את הצורך לבצע התקנה וניהול של התוכנה אצלן.

בסיס הנתונים נפתח בפני הלקוחות

ין: "צוותי המידענים שלנו יאספו את המידע על תאימות הרכיבים מתוך שרשרת האספקה של הלקוח, יאמתו את המידע ויעבירו אותו אל תשתית ה-Hosted GDM עבור הלקוח. השירות החדש יאפשר ללקוחות לשתף מידע בזמן אמת על עמידת הרכיבים והמוצרים בדרישות התקנים ויספקו ללקוח אפשרות לקבל תשובה מלאה על כל רשימת החומרים שלו (BOM)".

מתי השירות יינתן ללקוחות?

"אנחנו מתכננים להשיק את המוצר Hosted GDM בתחילת 2017, ולהציע ביחד איתו גם שירות חדש בשם iGDM, שיאפשר למהנדסי פיתוח לבצע חיפוש מקיף בתוך בסיס הנתונים הגדול של GreenSoft, כדי לבדוק את התאימות וההסמכות של הרכיבים שמתכננים להשתמש בהם. באמצעות הכלי הזה, המהנדסים יכולים להתייחס אל נתוני העמידה בתקנים כאל חלק בלתי נפרד מהדרישות הטכניות של הרכיבים".

עידכונים חדשים ב-2017

חברת GreenSoft הקליפורנית מפעילה מרכזי איסוף וניתוח מידע בארצות הברית ובסין. החברה מעסיקה כיום כ-120 עובדים ומספקת מידע מקיף על העמידה בתקנים סביבתיים של 56 מיליון רכיבים אלקטרוניים מתוצרת 24,000 יצרנים שונים ברחבי העולם.

מה הם העידכונים החשובים ביותר לתעשייה הצפויים בתקופה הקרובה?

"שני התקנים החשובים ביותר שבהם תעשיית האלקטרוניקה צריכה להתחשב הם EU RoHS ו-EU REACH, ובשניהם צפויים שינויים חשובים בשנה הקרובה. כרגע יש שורה של פטורים במסגרת EU RoHS הנמצאים בעיון וההחלטה לגביהם תתקבל במהלך 2017. בנוסף, הסוכנות האירופית לכימיקלים (ECHA) תספק בקרוב הבהרות לתחיקה תחת דרישות  EU REACH SVHC, אשר תשפיע על המחוייביות של חברות רבות".

מדוע יש צורך בכם. החברות לא יכולות לבדוק בעצמן את העמידה בדרישות?

"חברות רבות המבצעות את הבדיקות בעצמן גילו שהן נדרשות להקים צוותים ייעודיים המתמחים במשימה. אני ממליץ לחברות האלקטרוניקה לחפש ספקים שיבצעו את העבודות במיקור חוץ, ושיבדקו היטב את איכות בסיס הנתונים שלהם, לפני שהן חותמות על הסכמי השירות. היכולת להתמקד בתחומי הליבה שלהן, בלא חשש מאי-עמידה בדרישות הרגולטוריות, תסייע להן להצליח בפיתוח המוצר וביציאה לשוק".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים