שיתוף פעולה בין קיידנס ו-Alango בעיבוד קול

13 מרץ, 2017

תוכנות עיבוד הקול של חברת Alango Technologies הישראלית יהיו זמינות לצורך שימוש במעבדי HiFi DSP של חטיבת Tensilica בחברת Cadence

*[בתמונה למעלה: מכוניות שבהן הוטמעה טכנולוגיית העיבוד הקולי של אלאנגו]

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הכריזה על שיתוף פעולה עם Alango Technologies מטירת הכרמל, המספקת טכנולוגיות לשיפור קול ושמע. החברות ישתפו פעולה במטרה לספק את חבילות התקשורת הקולית (VCP) וחבילות שיפור קול (VEP) של אלאנגו עבור מעבדי HiFi DSP של Cadence Tensilica, המיועדים ליישומי שמע, קול ודיבור. חבילת VCP של אלאנגו היא חבילת תוכנה אוניברסלית של טכנולוגיות עיבוד אותות דיגיטליים עבור יישומי קול. היא מאפשרת תקשורת דו-כיוונית ונטולת רעשים איכותית עם טלפונים סלולריים, ערכות דיבורית לרכב, רמקולים ואוזניות בלוטות', התקנים המופעלים על ידי קול, מערכות אינטרקום תעשייתיות וסוגים נוספים של מסופי קול.

חבילת VET כוללת שורה של טכנולוגיות תוכנה ליצירת מערך מיקרופונים עם עיצוב אלומה (Beam Forming) וביטול רעשים, התומך בשיפור זיהוי דיבור עם טווח מרחק מוגדל עבור מוצרי הבית החכם, טלפונים סלולריים ויישומים נשלטי קול ברכב. ניתן לבנות את תצורת המערך ממיקרופון אחד ועד 16 מיקרופונים, תלוי בסוג השימוש ובמשאבי המחשוב הזמינים. ה-VCP8 וה-VEP הותאמו לפעול ביעילות על ה-HiFi DSPs והם מאופיינים בהשהייה נמוכה (TX/RX), גודל קוד קטן ועומס נמוך על המעבד.

"מעבדי ה-HiFi DSP של קיידנס הם פלטפורמה אידיאלית עבור טכנולוגיות עיבוד הקול שלנו", אמר ד"ר אלכסנדר גולדין, מנכ"ל אלאנגו. "היעילות של ארכיטקטורת ה-HiFi, היכולות, וקלות השימוש בכלי התוכנה של ה-HiFi אפשרו לאלאנגו לתמוך במהירות בלקוחותיה עם יישום המאופיין בזיכרון ותדר עבודה נמוכים במיוחד". לארי פריזווארה, מנהל קבוצת שיווק Audio/Voic IP בקיידנס, אמר שמעבד HiFi DSP משמש היום במוצרי סלולר, PC, רכב ועזרים דיגיטליים שבהם עיבוד הקול הוא תכונה חיונית. "המוצרים לשיפור תקשורת וקול של אלאנגו מאפשרים ללקוחות המשותפים של שתי החברות להשיג חווית משתמש יוצאת מן הכלל ביישומים הללו".

מעבדי HiFi של Tensilica תומכים בכ-200 חבילות תוכנה מוכחות, יותר מ-85 שותפי תוכנה בתכנית שותף XTensions Tensilica וכ-75 חברות מוליכים למחצה ויצרני OEM מהמעלה הראשונה שבחרו להשתמש במעבדי HiFi במוצריהם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני