Digi-key מציעה קבצי CAD של מיליון רכיבים

9 אפריל, 2017

הממשק החדש של Digi-Key לתוכנת Ultra Librarian מאפשר להוריד קבצי CAD של מיליון רכיבים ב-22 פורמטים שונים, התומכים ביחד ברוב כלי ה-CAD וה-EDA המצויים כיום בשימוש בתעשיית האלקטרוניקה

חברת Digi-Key Electronics הקימה ממשק אינטרנטי פתוח אל תוכנת Ultra Librarian, המאפשרת גישה אל ספרייה מקוונת של סימולים, קבצי תכנון, footprints ודגמים תלת-מימדיים של מיליון רכיבים אלקטרוניים.

הממשק החדש של Digi-Key מספק את המידע מהספרייה ב-22 פורמטים שונים של CAD, אשר תומכים ברוב כלי ה-CAD וה-EDA המצויים כיום בשוק. בעקבות פתיחת האתר, הלקוחות יכולים להגיע אל המידע באמצעות המספר הקטלוגי של Digi-Key או של היצרן, לבדוק את הקבצים הגרפיים של הדגם, לבחור בפורמט הנחוץ להם ולהוריד את הקבצים של עד 30 רכיבים בחודש.

"הממשק החדש והספרייה המורחבת מסייעים ללקוחות שלנו לשלב בקלות רכיבים חדשים בתוך תכנונים קיימים", אמר רנדל רסל, סגן נשיא לתחום Applications Engineering בחברת Digi-Key. "המטרה שלנו היא לקבל דגמי CAD של כל הרכיבים שאנחנו מפיצים, כדי לאפשר ללקוחות להתמקד בתכנון ולהוציא מוצרים מהר יותר אל השוק".

חבילות מורחבות של 50, 100 ו-1,000 רכיבים

חברת Digi-Key גם מציעה חבילה מורחבת של Ultra Librarian ללקוחות הזקוקים לשירות מלא יותר מאשר שירות החינם. המסגרת הזאת, הם יכולים לרכוש חבילות קבצים של רכיבים בקבוצות של 50, 100 ו-1,000 רכיבים, ולקבל אותם בכל אחד מ-22 סוגי קבצי ה-CAD המקבלים תמיכה. בנוסף, לקוחות אשר מעוניינים לבנות בעצמם את ספריית הרכיבים שלהם, יכולים לרכוש את גרסת המחשב השולחני של תוכנת Ultra Librarian.

נשיא ומנכ"ל חברת EMA Design Automation אשר מחזיקה בבעלות על Ultra Librarian, מני מרקאנו, אמר שהחברה בונה פתרון שיאפשר למהנדסים להוריד קבצי CAD אמינים של רכיבים, כדי לאפשר פיתוח מהיר ויעיל. "באמצעות השילוב של קבצים ניתנים להורדה, אספקת מידע על הרכיבים ואספקתם הפיסית, חברת Digi-Key משפרת את מודל הפצת הרכיבים".

כדי להוריד את קבצי ה-CAD של הרכיבים, יש לגשת אל עמוד הרכיב הספציפי באתר Digi-Key, לאתר את הכותרת "EDA/CAD Models", ולהקליק על Download מהלינק של Ultra Librarian.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה