אלון בלעש מונה לתפקיד סגן נשיא למכירות פיוטצ'ר לאזור EMEA

12 אפריל, 2017

ערב חג הפסח שלח מנהל אזור EMEA בחברת פיוטצ'ר, קארים קהבר, הודעה לעובדי החברה ובה הכרזה על מינויו של אלון בלעש לאחד מהתפקידים הבכירים ביותר במפיצת הרכיבים הגלובלית

אלון בלעש מונה לסגן לנשיא למכירות באזור EMEA בחברת Future Electronics. ערב חג הפסח שלח מנהל אזור EMEA בחברת פיוטצ'ר, קארים קהבר, הודעה לעובדי החברה ובה ההכרזה על המינוי. בלעש עושה חיל בארגון: לפני כחצי שנה בלבד הוא מונה לדירקטור אזורי עבור מדינות סקנדינביה והאזור הבלטי בפיוטצ'ר אלקטרוניקס אירופה, בנוסף לתשעת הסניפים בישראל דרום אירופה ומדינות בריה"מ לשעבר שעליהם היה אחראי.

קהבר כתב שאלון בלעש מילא תפקיד מרכזי בהקמת סניף פיוטצ'ר בישראל בשנת 1997. "הוא החל כמנהל לקוחות אסטרטגיים בישראל, ובמהירה מונה לתפקיד מנהל מכירות. בשנת 2003 הוא מונה לתפקיד מנהל הסניף בישראל וזכה להצלחה רבה בתפקיד. בשנת 2008 בלעש מונה לתפקיד מנהל מכירות אזורי וקיבל בהדרגה את הסמכויות כם על מדינות מזרח אירופה, טורקיה, וצפון אירופה וסקנדינביה. בנוסף, הוא אחראי על השוק ברוסיה, שבו אנחנו חווים צמיחה גדולה מאוד.

"הביצועים של אלון ב-20 השנים האחרונות היו מצוייינים. הגישה האקטיבית שלו בהובלת מכירות והמחוייבות להגיע להישגים, יהיו בעלי חשיבות גדולה בתפקידו החדש. שבו יהיה ממונה על יישום אסטרטגיית 'win the customer' ויהיה הכוח המניע של המכירות בכל אזור EMEA. פיוטצ'ר אלקטרוניקס נחושה להיות המפיץ בעל הצמיחה המהירה ביותר באירופה, ותפקידו של אלון יהיה להביא את השירותים שלנו לידיעת הלקוחות באזור EMEA".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , שיווק והפצה