הכנסות סיליקום עלו ב-19%, המנייה מזנקת ב-13%

30 אפריל, 2017

"בחודש מרץ, הכרזנו על זכיית התכנון הגדולה ביותר בתולדותינו מאחת מהשחקניות הגדולות ביותר בתעשיית הענן. הזכייה הזו צפויה להניב לנו 30 מיליון דולר בשנה."

חברת סיליקום (Silicom) עלתה ב-13% במסחר בנסד"ק ביום חמישי בשבוע שעבר, וזאת בעקבות פרסום דו"חות כספיים חיוביים. ההכנסות לרבעון הראשון של 2017 הסתכמו ב-25.3 מיליון דולר, עלייה של 19% בהשוואה לרבעון הראשון של 2016, שבו הסתכמו ההכנסות ב-21.4 מיליון דולר. מדובר בהכנסות שיא לרבעון של סיליקום, ובעקבות הזינוק בערך המנייה החברה נסחרת לפי שווי שוק של 400 מיליון דולר.

סיליקום מכפר סבא מספקת ללקוחות OEM (יצרניות ציוד מקורי) תשתיות רשת ומידע עתירות ביצועים שמסייעים להגדיל את הקיבולת של מרכזי נתונים. סל המוצרים של החברה כולל מתאמי שרתי אית'רנט מרובי יציאות (Multi-port) בקצב של 1/10/25/40/100 ג'יגה-בייט, פתרונות עיקוף חכמים, אקסלרטורים מוצפנים, פתרונות שיהוי (Latency) אולטרה נמוכים, ומתאמים חכמים אחרים.

גידול בעסקי הענן

נשיא ומנכ"ל סיליקום, שייקה אורבך, אמר כי התוצאות הטובות של הרבעון הראשון ממחישות את קצב הצמיחה החיובי של פעילות החברה. "אנחנו נהנים מהיחסים ארוכי הטווח עם לקוחות ה-OEM 'הוותיקים', ואנחנו מתחילים לראות פירות מההשקעות המשמעותיות שביצענו בשנים האחרונות במוצרי קישוריות לענן. למעשה, הקווים בין הלקוחות 'הוותיקים' שלנו לבין עסקי הענן החדשים שלנו מטושטים, וזאת מאחר שרבים מלקוחותינו הוותיקים מקימים תשתיות ענן וטבע הדברים פונים לסיליקום לרכישת רכיבי הקישוריות הנדרשים."

באחרונה חתמה סיליקום על חוזה גדול שסימן פריצת דרך עבור החברה. "בחודש מרץ הודענו על זכיית התכנון הגדולה ביותר בתולדותינו, כשאחת השחקניות הגדולות ביותר בתחום הענן בחרה בנו לאספקת רכיבי קישוריות למוצרי הענן שלה. על סמך המתווה של הלקוח, לאחר שנתגבר על אתגרים הנובעים מהיקף הפרויקט, אנו צופים כי הזכייה הזו תספק לנו למעלה מ-30 מיליון דולר בשנה. אנחנו גם מאמינים כי החוזה הזה יסלול את הדרך להזדמנויות גדולות נוספות."

מוקדם יותר החודש הודיעה סיליקום כי היא זכתה בחוזה תכנון חשוב ראשון עבור מספר גרסאות של כרטיסי המעקפים שלה ממספר לקוחות ידועים מתחום אבטחת הסייבר, שכעת הפכו את סיליקום לספקית רכיבי הרישות הקבועה שלהם. המכירות במסגרת החוזה הזה צפוי להניב הכנסות של מיליון דולר בשנה. כמו כן, הלקוח שוקל להשתמש ביישומי vCPE של סיליקום במסגרת שירותי הענן שלו.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , ענן