פיל גלאגר חוזר לאבנט בתפקיד נשיא פעילויות הליבה

4 מאי, 2017

גלאגר שימש בעבר כנשיא חטיבת הטכנולוגיות שנמכרה בספטמבר 2016 תמורת 2.6 מיליארד דולר. מכירות אבנט ברבעון האחרון צמחו ב-10.6% והסתכמו בכ-4.4 מיליארד דולר

מפיצת הרכיבים הגלובלית אבנט (Avnet) מינתה את פיליפ גלאגר לנשיא פעילות הליבה (Core Distribution Business) בכל העולם. פיל ידווח למנכ"ל החברה ויליאם אמליו. בתפקידו החדש הוא יהיה אחראי על פעילות ההפצה של החברה, הקשרים עם הספקים ופתרונות רכש ואספקה בכל העולם. הוא יקבל דיווח משלושת הנשיאים האזוריים של החברה, באמריקה, אסיה ואירופה.

גלאגר הצטרף לאבנט בשנת 1983 ומילא שורה של תפקידים ניהוליים, בהם נשיא חטיבת הרכיבים בארצות הברית. בתפקידו האחרון בחברה הוא שימש כמנהל חטיבת הפתרונות הטכנולוגיים (Avnet Technology Solutions) שהיתה פעילות ה-IT של חברת אבנט. בחודש ספטמבר 2016 נמכרה החטיבה לחברת Tech Data תמורת 2.6 מיליארד דולר בעיסקת מניות ומזומנים. גלאגר עזב את אבנט לפני העיסקה, ב-2014, כדי לשמש כסגן נשיא בכיר למכירות ושיווק בשוק האמריקאי בחברת TTI.

צמיחה של 10.6% ברבעון

חברת אבנט היא אחת ממפיצות הרכיבים האלקטרוניים הגדולות והווותיקות בשוק, שהוקמה לפני 95 שנים בפניקס, אריזונה. מכירותיה ברבעון השלישי של שנת הכספים של אבנט (המסתיים במרץ 2017) הסתכמו בכ-4.4 מיליארד דולר, המייצגים צמיחה של 10.6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו מכירותיה בכ-12.8 מיליארד דולר. מנהל הכספים של החברה, קווין מוריארטי, אמר שהחברה השתמשה בכ-2.4 מיליארד דולר מהכנסות מכירות חטיבת הטכנולוגיה, לצורך שיפור מצבה הפיננסי. "החזרנו חובות בהיקף של 1.8 מיליארד דולר, אשר שיפרו את מאזן האשראי של החברה".

כעת החברה נערכת לפרוייקט רחב-היקף מסוג חדש: אבנט סיימה סקר מקיף של מערכת הניהול הארגונית (ERP) ושל תשתית המידע שלה (IT) והחליטה להצטייד במערכת ERP חדשה אשר תסייע לה לקדם את אסטרטגיית השיווק והמכירות הדיגיטלית ולהפחית עלויות. אבנט מעריכה שפרוייקט ה-ERP החדש יתבצע במשך 24 חודשים לפחות.

חברת אבנט פועלת בישראל באמצעות החברה הבת Avnet Israel

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה