כנס ChipEx2017 פותח מסלול מיוחד לאבטחת מידע בחומרה

8 מאי, 2017

כנס ChipEx2017 יתקיים השנה ב-9-10 במאי בתל אביב, בהשתתפות עשרות מרצים ומנחים מכל העולם ולצד תצוגה של כ-100 חברות המספקות רכיבים ,כלים ושירותים לתעשייה

בעקבות הביקוש ההולך וגובר לשבבים הכוללים פתרונות לאבטחת נתונים, החליטה הוועדה המקצועית של כנס ChipEx2017, הממוקד בתעשיית השבבים, להקדיש מסלול ייעודי לנושא אבטחת מידע בחומרה. פתרונות אבטחת המידע נחשבים כיום כפתרונות תוכנה המותקנים כתוספי תוכנה בתוך מחשבים אישיים או טלפונים ניידים, אולם בעידן ה-IoT והרכב המקושר, יצרני המערכות מצפים שהמעבדים בתוך השבב יכיל בתוכם את כל ההגנות הדרושות, דוגמת פתרונות אבטחת מידע הכוללים מערכות התומכות במערכות הפעלה פופולריות כמו אנדרואיד ולינוקס  ומשולבות בשבבים כבר בשלב הפיתוח.

מסביר שלמה גרדמן, יו"ר משותף של כנס ChipEx2017: "מנועי הצמיחה המרכזיים של תעשיית השבבים כוללים יישומים בתחומי ה-IoT, הרכב והתשלומים ממכשירים ניידים. בכל אחד מהמגזרים הללו יש רגישות גבוהה למחיר ולכן כל חברה המעוניינת לספק רכיבים ליישומים האלה חייבת לכלול בשבבים שפיתחה גם פתרונות אבטחת מידע".

חידושים בתחום האבטחה

בכנס ChipEx2017 ירצו בין השאר יאן ואיטנר, מנהל פיתוח עסקי בחברת NXP, על פתרונות אבטחת מידע חדישים למכונית המקושרת  (connected car), פרופ' סילביין גיאיי, ממקימי חברת Secure IC, יגיע לישראל כדי להציג את הפתרונות של החברה למערכות אלקטרוניות משולבות והתקנים מחוברים, ואיתמר לוי, דוקטורנט צעיר מאוניברסיטת בר-אילן, יחשוף בפני באי הכנס את תוצאות עבודת מחקר שנעשתה במעבדת אבטחת המידע של מרכז המיקרואלקטרוניקה באוניברסיטה.

כנס ChipEx2017 יתקיים השנה ב-9-10 במאי בתל אביב בהשתתפות עשרות מרצים ומנחים מכל העולם אשר יגיעו לכנס הנחשב למפגש הפסגה המקצועי של כל העוסקים בתכנון, פיתוח, וייצור שבבים, רכיבים, כרטיסים אלקטרוניים ומערכות מוכללות. השנה ייפתח הכנס בטקס חגיגי לבכירי התעשייה שיתקיים ב-9 במאי במרכז הנשפים של מלון הילטון ת-א. הכנס המקצועי והתערוכה שלצידו יתקיימו ביום ד' ה-10 במאי 2017  במרכז הירידים שבגני התערוכה בתל-אביב.

כ-100 ספקי רכיבים, כלים ושירותים, מארה"ב, גרמניה, איטליה, צרפת, בריטניה, רוסיה, הולנד, בלגיה, הודו, יפן, סין וטיוואן, יציגו בתערוכה כלים ושירותים חדשניים המוצעים לתעשיית המיקרואלקטרוניקה המקומית. בכנס צפויים להשתתף כ-1,500 מאנשי התעשייה בהם מהנדסים, מנהלי פיתוח, סמנכ"לים, מנכ"לי חברות בתחום המיקרואלקטרוניקה, משקיעי הון סיכון ומומחים מקצועיים לתעשייה. כנס ChipEx2017 מאורגן על-ידי חברת ASG  בשיתוף עם SIA (איגוד התעשיה בארה"ב) ו-Semi (האגוד הבינלאומי של תעשיית השבבים).

למידע נוסף ורישום:  www.chipex.co.il

לצפייה בתוכנית הכנס לחץ כאן.

לפרטים נוספים: לימור אהרוני,  09-7454007 או בדוא"ל: [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות