אפלייד מטיריאלס ישראל מגייסת 100 עובדים

21 מאי, 2017

מנכ"ל אפלייד מטיריאלס העולמית, גארי דיקרסון: "חטיבת ה-PDC הישראלית השיגה הכנסות שיא ב-2016 ואנו בדרך לשנת שיא נוספת ב-2017. עסקי ה-eBeam שלנו צפויים לצמוח ביותר מ-50% בהשוואה ל-2015"

מרכז הפיתוח והייצור של אפלייד מטיריאלס ברחובות
גרי דיקירסון מנכ"ל אפלייד מטיריאלס
גרי דיקירסון

בימים אלה נמצאת אפלייד מטיריאלס ישראל (Applied Materials) במבצע גיוס של יותר מ-100 עובדים חדשים, וזאת בהמשך לעשרות רבות שכבר גויסו מתחילת השנה במגוון תחומים. כיום מעסיקה אפלייד מטיריאלס ישראל כ-1,250 עובדים. אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בפעילות Process Diagnostics and Control – PDC שבמסגרתה היא מפתחת ומייצרת מערכות לתחום בקרת הייצור שבבים, שהוא אחד מתחומי הליבה של החברה העולמית. המרכז בארץ ממוקם בפארק המדע ברחובות ונחשב למרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר של אפלייד מטיריאלס מחוץ לארה"ב. במהלך העשור האחרון השקיעה בו החברההעולמית יותר מ-1.5 מיליארד דולר.

חברת אפלייד מטיריאלס היא מובילה באספקת פתרונות בתחום הנדסת חומרים המשמשים לייצור שבבים. ברבעון השני של 2017 צמחו המכירות של החברה בכ-45% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והסתכמו בכ-3.55 מיליארד דולר. החברה דיווחה שהיא הניבה מזומנים מפעולות בהיקף של כ-898 מיליון דולר. נשיא ומנכ"ל החברה, גארי דיקרסון, אמר שזה היה הרבעון המוצלח ביותר בתולדות החברה. "כעת אנו עומדים לקבוע שיא חדש של ארבעה רבעוני שיא ברציפות. אנו ממשיכים לצמוח בקצב מהיר יותר מהשווקים שלנו". ברבעון השלישי של שנת הכספים 2017 צופה אפלייד מטיריאלס המשך במגמת הצמיחה, להיקף של 3.65-3.75 מיליארד דולר.

במהלך שיחת הוועידה שנערכה לאחר פרסום התוצאות הכספיות, התייחס דיקרסון לפעילות הישראלית: "אנו גדלים בשיעור ניכר. השגנו הכנסות שיא ב-2016 ואנו בדרך לשנת שיא נוספת ב-2017. עסקי ה-eBeam שלנו, המהווים את החלק הגדול של חטיבת ה-PDC  (בדיקה ובקרה),  צפויים לצמוח ביותר מ-50% בהשוואה ל-2015. יש לנו טכנולוגיה מצוינת עם אופטיקה אלקטרונית ברמה עולמית וביקוש חזק מאוד למוצרי ה-eBeam שלנו. אנו מאמינים שנמשיך להיות עדים לצמיחה ב-PDC בדומה לשנים האחרונות".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , חדשות , סמיקונדקטורס