אינטל תכננה מחדש את מעבדי Xeon

12 יולי, 2017

Intel-Xeon-Processor

חברת אינטל הכריזה על מעבדי Intel Xeon Scalable processors עבור תשתיות מחשוב ארגוני ומרכזי נתונים. מעבדי Xeon החדשים מספקים גידול כולל בביצועים של פי 1.65 לעומת הדור הקודם, וגידול של עד פי 5 בעומסי העבודה. המעבדים כוללים טכנולוגיות כמו Intel Advanced Vector Extensions 512 אשר מאיץ את הביצוע של מטלות עתירות חישובים, ארכיטקטורת Intel Mesh חדשה לקיצור זמני ההשהייה, טכנולוגיית QuickAssist להאצת החומרה בפעולות הצפנה ודחיסת נתונים וכן שימוש בארכיטקטורת Omni Path לפריסה חסכונית של אשכולות מחשוב על.

מעבדי Xeon החדשים מופיעים בתצורות הכוללות עד 28 ליבות עם זיכרון מערכת שנפח של עד 6TB. הם משתמשים בטכנולוגיית האיחסון הזמין Intel Optane SSD, המספקת קטגוריה חדשה הנמצאת בין זיכרון המטמון לבין הדיסק, אשר מפאשרת לקצר בעד 70% את זמני ההשייה של הגישה לשיכרון ושליפת המידע. במקביל, אינטל שיפרה את מערך הקלט/פלט, ומספקת למעבדים החדשים 48 אפיקי PCIe 3.0.

להערכת ליסה ספלמן, סגנית נשיא ומנהלת כללית של מוצרי Intel Xeon בקבוצת מרכזי הנתונים של אינטל, "מעבד Xeon החדש מייצג את ההתקדמות הגדולה ביותר בפלטפורמה שלנו מזה עשור. הם משפרים כל היבט בפלטפורמה, לרבות ליבה חדשה לגמרי, ארכיטקטורת Intel Mesh, היררכיית מטמון, on-die interconnects, בקר זיכרון ועוד. כל אלה הם אמצעים שנועדו לחזק את ההובלה של אינטל בתחום המעבדים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים