אלביט מארגנת מחדש את חברת Cyberbit

18 ספטמבר, 2017

אלביט מפרידה בין הפעילות הצבאית לפעילות הסייבר האזרחית. הפעילות הצבאית תחזור את חברת אלביט, שממנה היא הוצאה עם הקמת סייברביט בשנת 2015

Elbit Security

חברת אלביט מערכות (Elbit) מבצעת ארגון מחדש בפעילות של החברה הבת Cyberbit Solutions הנמצאת בבעלותה המלאה. במסגרת המהלך יועברו פעילויות הסייבר הביטחוני ומודיעין הסייבר של סייברביט אל חטיבת היבשה והתקשו"ב של אלביט מערכות, בעוד פעילות הסייבר האזרחי תישאר בחברה. הארגון מחדש ייכנס לתוקף החל מהראשון בינואר 2018. אלביט הסבירה את המהלך בביקוש בתחום הסייבר הביטחוני כאשר צרכי שדה הקרב המודרני דורשים התרחבות התקשו"ב (C4I) גם למימד הסייבר (C5I).

נשיא ומנכ"ל אלביט, בצלאל מכליס, אמר שיש צמיחה משמעותית בתחום הסייבר הביטחוני ובתחום הסייבר האזרחי. "אנחנו צופים להמשיך ולהרחיב את הפעילויות של כל תחום בנפרד. הארגון מחדש יאפשר לנו להתמודד עם אתגרים עתידיים של כל אחד מהשווקים הצומחים הללו". מדובר למעשה במהלך הפוך לזה שבו נקטה אלביט כאשר הקימה את החברה בחודש מאי 2015. אז החברה הוקמה על בסיס פתרון הסייבר המרכזי של אלביט: מערכת CyberShield NCDS להגנת רשתות לאומיות ורשתות של ארגונים צבאיים וממשלתיים. היא מורכבת משילוב של חומרה ותוכנה אשר מנטרת בזמן אמת התפתחות איומים ברשת המוגנת, ומסייעת לנהל את ההתגוננות בפניהם.

אל המערכת הזו צורפה חטיבת הסייבר והמודיעין של חברת נייס מערכות, שאותה רכשה אלביט בסכום של קרוב ל-160 מיליון דולר. החטיבה על 200 עובדיה מספקת פתרונות יירוט תקשורת, ניתוח וחקירת פריטי התקשורת ברשתות תקשורת וברשתות אינטרנט, תמיכה במעגל מודיעין בזמן-אמת ומשמשים בדרך-כלל במאבק של גופי ביטחון בטרור ובפשע המאורגן. אלביט מסרה שחברת סייברביט תתמקד בשווקים אזרחיים מוגדרים: מוסדות פיננסיים, הגנה על תשתיות וכדומה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , חדשות