יבמ רכשה את חברת קלאודיגו הישראלית

24 ספטמבר, 2017

קלאודיגו מגבעתיים עבדה בחשאיות בשנתיים האחרונות ופיתחה תוכנה המאפשרת להאיץ את התקשורת בתוך מרכזי נתונים וברשתות המפעילות יישומי NFV

IBM Data Center

חברת יבמ רכשה את חברת קלאודיגו הישראלית (Cloudigo), אשר עסקה בפיתוח טכנולוגיה המאפשרת להעביר את משימות הרשת מן השרת אל שולי הרשת, תוך שיפור יעילות התפקוד של מרכז עיבוד הנתונים. מנכ"ל ומייסד משותף של החברה, ערן גמפל, דיווח על העיסקה בחשבון הלינקדאין האישי שלו בסוף השבוע. "אני שמח לשתף אתכם בידיעה שיבמ רכשה את קלאודיגו. תודה רבה לצוות המדהים של קלאודיגו. אנחנו מצפים מצפים למסע ביבמ". גם עמוד הבית של החברה שינה את פניו. בראשו נמסרה הידיעה שקלאודיגו נירכשה על-ידי יבמ ושהחברה מגייסת כעת עובדים חדשים.

מנהל תחום שירותי תשתיות הענן בקבוצת ווטסון ופלטפורמות הענן של חברת יבמ, ג'ון קונסידיין, כתב בלוג באתר קבוצת הענן של יבמ, ובו סיפר שהצוות של קלאודיגו "מביא ליבמ יכולות וטכנולוגיות ההולמות באופן הדוק את כיווני ההשקעה של החברה בתחום עיבוד הרשת המתקדם – כחלק מפלטפורמת הענן של החברה. הצוות יעבוד במעבדת החדשנות בתחום הענן (Cloud Innovation Lab) מחדש במסגרת מעבדת חידושי הענן של IBM, הפועלת בתוך קבוצת תשתיות הענן של יבמ.

גמפל החזיק בעבר במשרות פיתוח בכירות בחברת Toga ובחברת Huawei, והיה שותף בהקמת חברת Superna הקנדית. חברת קלאודיגו מגבעתיים נוסדה בשנת 2016 ופעלה עד עכשיו במתכונת חשאית (stealth mode). החברה פיתחה את תוכנת  IOBricks המאפשרת לייעל את התקשורת הפנימית בתוך מרכזי הענן וברשתות המפעילות שירותי NFV (וירטואליזציה של פונקציות רשת). בפרוייקט שהחברה ביצעה ביחד עם סיליקום הישראלית, הערכיה חברת סיליקום שהשימוש בכרטיסי הרשת שלה ביחד עם טכנולוגיית הקישוריות של קלאודיגו, יכול להאיץ פי עשרה את קצב העברת המידע בין השרתים בתוך מרכזי נתונים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ענן , תוכנה ותכנון אלקטרוני