ווינד ריבר הכריזה על פתרון לאנליטיקה של IoT בנקודות קצה

15 אוקטובר, 2017

WIND RIVER

מערכות IoT (אינטרנט של דברים) מתוכננות לאסוף כמות עצומה של נתונים כדי להגיע לתובנות על ארועים המתרחשים בנקודות הקצה, ולאפשר תגובה מהירה. מתוך נקודת המבט הזאת הרחיבה ווינד ריבר (Wind River) את מערך מוצרי VxWorks RTOS IoT שלה עם הוספת מוצר ניתוח אנליטי חדש בשם AXON Predict Analytics ל- VxWorks. המוצר מספק למפתחי VxWorks דרך לשיבוץ אנליטיקה הפועלת במכשיר לתוך יישומיהם, כדי לנצל את היתרונות של אנליטיקה לצרכי חיזוי, לימוד מכונה ובינה מלאכותית.

פתרון AXON Predict Analytics מעבד נתונים ללא צורך בקישוריות לענן, באמצעות תוכנת ניתוח נקודות קצה ויזואלית, וקבלת תגובות אוטונומיות בזמן אמת. אחת הסיבות לצמיחת IoT היא הירידה המתמשכת בעלויות תשתית רשת, אך עלויות אלה הן עדיין מרכיב מרכזי בעלות כוללת של מערכת, אותן ניתן לשפר עם אנליטיקה בנקודות הקצה. ניצול יכולות מחשוב משופרות בתוך מכשירי הקצה עם האנליטיקה החדשה מאפשר לצמצם את ריבוי הנתונים שאינם חיוניים, ובכך לצמצם סיכוני פריצת האקרים למערכות.

תחזוקה עם יכולת חיזוי

היישומים האפשריים לשימוש ב-AXON Predict Analytics הם רבים מאוד, ומאפשרים שיפור עסקי מיידי ביישומי תחזוקה בעלי יכולת חיזוי, תיקון עצמי, בטיחות ואבטחה. לפי מאמר ב-TNW, תחזוקה מונעת סדירה של מדחס אוויר בן 10 שנים ששוויו 32,900 דולר, יכולה להאריך את חיי המכונה בעד ארבע שנים, ולהביא לחיסכון כולל של עד 6,359 דולר. ווינד מאמינה שהפתרון החדש מתאים למכשירים יקרים וקשים לתחזוקה, ובמיוחד כאלה המצויים באתרים עם קישוריות רשת מוגבלת, כגון אסדות קידוח גז ונפט, מטוסים, כלי-רכב צבאיים, טורבינות רוח הממוקמות במדבריות, מנופים ועוד.

מידע נוסף ניתן לקבל בסקירת המוצר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים