לקוח יפני הזמין מאורבוטק ציוד ייצור PCB ב-31 מיליון דולר

13 נובמבר, 2017

חברת אורבוטק מרגישה שיש לה יתרון טכנולוגי בשוק צומח: גיבשה אסטרטגיית צמיחה להגדלת המכירות להיקף של 1.25 מיליארד דולר עד לשנת 2020

ORBOTECH NUVOGO

חברת אורבוטק (Orbotech) מיבנה קיבלה הזמנות בהיקף של 31 מיליון דולר מיצרן רכיבים יפני אשר החליט להרחיב את קו הייצור של מעגלים מודפסים גמישים, עבור הדורות חדשים של מכשירי סמארטפון. הלקוח הזמין מספר מערכות מסוגים שונים, בהן: מערכת Paragon הכוללת את טכנולוגיית Laser Direct Imaging המאפשרת "לצייר" את המעגל המודפס ישירות על המשטח הרגיש לאור, במקום להשתמש במסיכות צילום סטנדרטיות. טכנולוגיית LDI משפרת את דיוק המעגלים, במיוחד במעגלים בעלי דרישות מיוחדות.

היא מיועדת לשימוש בייצור מעגלי HDI, מעגלים גמישים, מעגלים גמישים-קשיחים ולמעגלי מצע במארזי שבבים דוגמת Flip-Chip BGA,  Flip-Chip CSP, BGA/CSP ועוד. היא בחברה במערכות Nuvogo ליציור המוני של מעגלים צפופים. המערכת חוסכת את הצורך במסיכות במהלך תהליך הייצור של מעגלים מודפסים: במקום להניח מסיכה על חומר רגיש לאור ולחשוף אותה לאור, היא מבוססת על טכנולוגיית Direct Imaging: האור מוקרן ישירות רק על גבי הנקודות אשר אמורות להיחשף ולאור ומדלג על הנקודות האחרות במעגל.

בהזמנה כלולה מערכת חדשה של אורבוטק: מדפסת הזרקת הדיו Sprint 200 Flex Inkjet Printer, המאפשרת הדפסה מהירהו מדוייקת של כיתוביות על-גבי המעגלים המודפסים בכל התצורות והחומרים המקובלים היום בתעשייה. בנוסף, הלקוח היפני הזמין גם את מערכת הבדיקה האופטית האוטומטית Ultra Fusion 200, המיועדת לבצע בדיקות אופטיות של מעגלים צפופים מאוד ומצעים למארזי שבבים, דוגמת SLP/mSAP.

תוכנית צמיחה שאפתנית

ברבעון השלישי של 2017 הסתכמו המכירות של אורובטק בכ-245.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-205 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו המכירות בכ-644 מיליון דולר. אורבוטק מעריכה שמכירותיה ברבעון האחרון יסתכמו בכ-245-255 מיליון דולר. פירוש הדבר שהיא מצפה לסיים את השנה עם מכירות של כ-900 מיליון דולר.

לפני שבוע החברה פירסמה תוכנית צמיחה שנועדה להביא אותה למכירות בהיקף של 1.25 מיליארד דולר עד לשנת 2020. מנכ"ל החברה, אשר לוי, אמר שהחברה מסוגלת לעמוד ביעד בזכות ההובלה הטכנולוגית שלה בשוק צומח. היעד החדש של החברה הוא להגדיל את המכירות, תול כדי שיםור הרווח הגולמי ל-50%, והשקעה של 12%-14% מההכנסות במחקר ופיתוח.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית