DesignWare מספקת מימוש RoT להגנת מידע במערכות SoC

20 נובמבר, 2017

תת המערכת  DesignWare ARC Secure IP של סינופסיס מספקת הגדרת תצורה למימוש RoT להגנה על מידע במערכות SoC

חברת סינופסיס (Synopsys) הכריזה על תת המערכת DesignWare ARC Secure IP, המשלבת חומרה ותוכנה להתמודדות עם איומי אבטחת מידע ביישומים משובצים כדוגמת מוצרי eSIMs ומוצרי מדידה חכמה. בלב תת המערכת נמצאים המעבדים DesignWare ARC SEM110 ו-SEM120D, המצוידים בטכנולוגיית SecureShield ליצירת סביבת Trusted Execution Environment לאבטחת מידע וכן אמצעי התגוננות מפני מתקפות פיסיות על השבב עצמו.

DesignWare ARC Secure IP כוללת אופציות הצפנה מואצות-חומרה המספקות דיסקרטיות ואותנטיות עבור גישות לא אמינות (non trusted) לזיכרון. בנוסף, היא כוללת אופציית תוכנה לספריית הצפנה שעברה ולידציה של NIST, ספריות תוכנה ותמיכת boot מאובטחת. סינופסיס מאפשרת למתכנני המערכות  הגדרת תצורה למימוש RoT – Root of Trust יעיל בהיבטי שטח ואנרגיה.

"אבטחת מידע היא מטרת על בכל מהלך החיים של מכשיר IoT, החל מייצור מכשירים עם אלמנט מאובטח ועד רישום והקצאה", אמר מיכאל פרידלנד, מנכ"ל תאגיד jNet ThingX. "השילוב של תת המערכת ARC Secure שעברה ולידציה עם מימוש מערכת ההפעלה JavaCard שלנו מאפשר הסמכה של מערכות Common Criteria CC EAL5+. שילוב זה מספק ללקוחות פתרון שלם ומאובטח שמגן עליהם מפני מתקפות מזיקות".

הגנה מבוססת חומרה

תת המערכת DesignWare ARC Secure IP מציעה את האפשרות לבחור מעבדי ARC SEM עם טכנולוגיית SecureShield, המאפשרת ליצור TEE עבור הרצה מאובטחת של קוד, טיפול מאובטח בנכסים והגנה מפני חבלה. מעבדי SEM ARC מציעים פונקציות אבטחת מידע מתקדמות כולל הגנה ממתקפות side channel, pipeline עם הגנה מפני חבלה עם הוראה מוטבעת (inline instruction), ערבול נתונים וכתובות, איתור שגיאות ובדיקות שיוויון (parity checking) של זיכרונות ותיקון שגיאות מאובטח בכדי להתגונן כנגד גניבת מפתחות הצפנה, קוד או מידע רגיש אחר. באמצעות ליבת ARC SEM יחידה, מפתחים יכולים ליצור את ה-TEE מחומרה, לנהל את הגנת אבטחת המידע ההיקפית על ה-SoC ולהעניק רוחב פס מספיק בכדי להריץ תוכנה משובצת נוספת, כולל יישומים הדורשים פונקציות של עיבוד אותות הנפוצות במכשירי קצה ב-IoT.

"ההתפשטות המהירה של איומים כנגד יישומי IoT, רכב ותעשייה דורשת ממתכנני SoC לכלול אבטחת מידע חזקה שמתחילה כבר ברמת הארכיטקטורה", אמר ג'ון קוטר (Koeter), סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס. "סינופסיס מספקת תת מערכת IP מאובטחת, משולבת ומתוקפת ובכך מאפשרת למפתחים לממש Root of Trust מאד מאובטח ומיתכנת שמגן על מכשירים כנגד איומים מורכבים דוגמת נוזקות וחבלות במכשירים במטרות משובצות איכותיות כמוeSIMs ואלמנטים מאובטחים".

תת המערכת ARC Secure IP זמינה כעת.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תוכנה ותכנון אלקטרוני