קיידנס הכריזה על טכנולוגיית Allegro Pulse לתכנון PCB שיתופי

24 דצמבר, 2017

Allegro Pulse

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), הכריזה על מערכת Cadence Allegro Pulse, שלהערכתה הוא פתרון ה-PCB הראשון בתעשייה המאפשר שיתוף פעולה בין צוותים. תוכנת Allegro Pulse מקשרת בין צוותי ההנהלה, ההנדסה, הרכש ובעלי עניין אחרים בארגון, כדי לעדכן בנתוני התכנון תוך כדי עבודה, באמצעות פלטפורמה אחת מאוחדת ומבוססת רשת, ובכך מאפשרת לצוותי התכנון לזהות בעיות קריטיות בהקדם, להעריך טוב יותר את המוכנות הארגונית ולחזות ולפתור סיכונים אפשריים.

הדרישה לקיצור זמני היציאה לשוק, יוצרת לחצים עצומים על תהליך התכנון האלקטרוני. מגוון בעלי עניין בארגון דורשים תובנות עדכניות לגבי תהליכי העבודה, אולם האיסוף והניתוח של תובנות אלו מייצר תהליך ידני מייגע ומסורבל. הגישות המסורתיות מספקות לא פעם תובנות בשלבים מאוחרים מדי במחזור התכנון, מה שמאלץ חברות לחפש ללא הרף איזון בין לוחות הזמנים לבין הפחתת העלויות. אם הצוות המורחב יכול היה לנהל את רשימת החלקים בשלב מוקדם יותר במחזור התכנון, הארגון היה משיג חיסכון משמעותי בעלות המוצר המוגמר.

מערכת Allegro Pulse מתמודדת עם האתגרים הללו באמצעות קבלת מדדים כמעט בזמן-אמת באופן אוטומטי וישירות ממסד הנתונים של התכנון. היא מספקת למנהלים לוחות מחוונים בשירות עצמי המציעים נראות לגבי התחומים הטכניים. היכולת הזאת התאפשרה בעבר רק עם פתרונות בינה עסקית של CRM ו-ERP. ניתוח הנתונים מאפשר הבנה בזמן אמת לגבי הוצאות שרשרת האספקה, סיכוני לוח הזמנים של המוצר והקצאת משאבים.

בנוסף, מאפשר Allegro Pulse ללקוחות לאסוף את כל המסמכים, הדיונים, הסוגיות ו-IP הקשורים לפרויקט באחסון IP יחיד, קל לניהול וחיפוש. הדבר עשוי לחסוך 70% מהזמן שהוקדש קודם לכן לשימוש בשיטות מסורתיות, כדוגמת דוחות סטטוס יומיים או שבועיים, ישיבות צוות מקוונות וסקירות תכנון.

למידע נוסף: http://www.cadence.com/il/

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים