פיתרון האבטחה של SAM הישראלית יוטמע בשבבים של אינטל

7 פברואר, 2018

החברה פיתחה פיתרון אבטחה המספק הגנה אוניברסאלית לרשת הביתית ולכל המכשירים החכמים המחוברים אליה. לחברה שיתוף פעולה גם עם בזק

חברת הסייבר הישראלית SAM, שפיתחה פתרון אבטחה לרשתות ביתיות ומכשירי IoT, הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת השבבים אינטל (Intel). ל-TechTime  נמסר כי במסגרת שיתוף הפעולה יוטמע פיתרון האבטחה של SAM בשבבי ה-WI-Fi של אינטל המיועדים לראוטרים וממירים שונים. במקביל, הודיעה החברה כי השלימה גיוס של 3.5 מיליון דולר בסבב סיד, בהובלת קרן בלומברג קפיטל.

כיום, עם התפתחות תחום האינטרט של הדבים, ישנם יותר ויותר מכשירים חכמים המחוברים לרשת הביתית, כגון תרמוסטטים חכמים, נתבים, מכשירי ניטור לתינוקות, צמידי כושר, מצלמות, טלוויזיות ואפילו צעצועים לילדים. עם זאת, מכשירים חכמים רבים אינם כוללים אמצעי אבטחה מספקים וחשופים מאוד למתקפות סייבר. SAM פיתחה פיתרון אבטחה המספק מעטפת הגנה אוניברסאלית לרשתות ביתיות ולכל המכשירים החכמים המחוברים אליה.

המערכת של SAM מעניקה למשתמשים שליטה מלאה על כל ההתקנים החכמים המקושרים לרשת הביתית. היא מסמנת ומזהה את כל המכשיר החכמים המקושרים לרשת הביתית ובעזרת טכנולוגיית בינה מלאכותית, מיישמת את מדיניות אבטחה מתאימה לכל מכשיר, מאתרת אירועים חריגים ומטפלת בהם באופן מיידי.

במקביל, המערכת מדווחת למפעילי האינטרנט על אירועים חריגים גם ומאפשרת להם להתקין עדכוני אבטחה בסמוך לגילוי הפרצות. כך לדוגמה, עדכוני תוכנה למתקפות מסוג Krack ו-Mirai הותקנו הודות למערכת של SAM תוך 48 שעות בלבד במאות אלפי נתבים שפועלים על 15 פלטפורמות שונות.

חברת SAM, אשר הוקמה ב-2016, מוכרת את הפתרונות שלה לספקיות טלקום מצד אחד וליצרני נתבים ויצרני רכיבים לנתבים. במאי 2017 חתמה SAM על הסכם שיתוף פעולה עם בזק, שבמסגרתו מוצעת המערכת שלה ביחד עם אפליקציית מובייל לשליטה במכשירי רשת ביתיים. על פי הודעת החברה, הפיתרון שלה מוטמע בלמעלה מ-200 אלף נתבים בישראל.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , גיוסי הון