דן ענבר מחליף את ארנה ברי כמנהל מרכזי הפיתוח של Dell-EMC

11 פברואר, 2018

ארנה ברי היא מאושיות תעשיית ההייטק הישראלית. בעקבות פרישתה הורחב תפקידו של ענבר, המשמש כמנכ"ל XtremIO, והוא ינהל גם את מרכזי הפיתוח של Dell-EMC בישראל

Orna Beri
דן ענבר DELL EMC
דן ענבר

חברת Dell EMC המפעילה בישראל ארבעה מרכזי פיתוח, הודיעה היום על פרישתה של ד"ר ארנה ברי (בתמונה למעלה) מתפקידה כסגנית נשיא בחברה וכמנכ"לית מרכזי הפיתוח והחדשנות בישראל. כדי למלא את מקומה הוחלט בחברת דל להרחיב את תפקידו של דן ענבר, סגן נשיא בכיר בחברה ומנכ"ל XtremIO, והוא יכהן מעתה גם כמנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל.

ארנה ברי הצטרפה ל-EMC בדצמבר 2010. במהלך כהונתה הורחבה פעילות המו"פ של EMC בישראל והוקמו שני אתרי פיתוח חדשים בבאר שבע ובחיפה, לצד אתרי הפיתוח בהרצליה ובגליל-ים. ב-2014 הורחב תפקידה בחברה והיא מונתה לסגנית נשיא לחדשנות וצמיחה, והיתה אחראית על מרכזי המצוינות של החברה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אמריקה הצפונית ואמריקה הדרומית. לאחר המיזוג בין EMC ל-Dell בשנת 2016, המשיכה ד"ר ברי לשמש כמנכ"לית מרכז המצוינות של החברה הממוזגת בישראל.

ד"ר ברי מילאה שורה של פקידים בתחום הטכנולוגיה והניהול: היא היתה שותפה להקמת חברת אורנת שנמכרה לסימנס, שימשה כמדען הראשי במשרד התמ"ת, יו"ר איגוד קרנות ההון סיכון הישראלי (IVA), יו"ר קרן בירד ישראל-ארה"ב, ושותפה עצמאית בקרן ג'מיני. לפני הצטרפותה ל-EMC שימשה כיו"ר במספר חברות טכנולוגיה ובהן PrimeSense, שנרכשה ב-2013 על ידי אפל, למבדה קרוסינג (Lambada Crossing), ריברהד (Riverhead) ורדוור (Radware).

ענבר, שיחליף את ד"ר ברי בתפקידה, מונה ביולי 2016 למנכ"ל חברת פתרונות האיחסון הישראלית XtremIO, שנרכשה בשנת 2012 על-ידי EMC תמורת חצי מיליארד דולר. לפני שהצטרף ל-Dell EMC ענבר שימש בין 2012-2015 כמנכ"ל N-trig, המפתחת מסכי מגע, עד שנרכשה על ידי מיקרוסופט. לפני כן כיהן כ-10 שנים במספר עמדות מפתח בסנדיסק (SanDisk) ובאם-סיסטמס (M-Systems), כולל כמנכ"ל סנדיסק ישראל. ענבר הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת INSEAD.

נשיא חטיבת האחסון ב-Dell EMC, ג'ף בודרו, אמר שארנה ברי רשמה במהלך הקריירה הארוכה שלה הישגים רבים ומרשימים וזכתה לפרסי הוקרה על פועלה המקצועי והאישי. "תמיכתה הבלתי נלאית בקידום הדור הבא של הטכנולוגיה וההון האנושי בתעשייה, כמו גם מחויבותה לקהילה בסביבה בה פועלת החברה, משקפת רק מעט מהתרומה של ארנה להצלחת החברה. אנו נרגיש בחסרונה של ארנה ומאחלים לה הצלחה רבה בפרק הבא של חייה". בודרו הוסיף: "אנו מברכים את דן על הרחבת מחויבותו לחדשנות טכנולוגית ולפיתוח ההון האנושי בחברה, במסגרת תפקידו כמנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , מחשבים ומערכות משובצות