מגל רוכשת את השליטה ב-ESC BAZ

14 פברואר, 2018

BAZ מייצרת מצלמות ומערכות מעקב לטווחים בינוניים וארוכים. מטרת הרכישה היא להרחיב את מגוון פתרונות החברה בתחום ההגנה ההיקפית

 

חברת מגל מיהוד (Magal Security Systems) חתמה על הסכם לרכישת השליטה בחברת ECS BAZ הישראלית, המתמחה בפיתוח וייצור מערכות וידאו ותצפית חכמות. במסגרת ההסכם, מגל תרכוש כ-55% ממניותיה של BAZ, בסכום שלא נמסר, ותקבל אופציה לרכוש בעתיד את יתרת המניות הרגילות ממחזיקי המניות של BAZ וממנכ"ל החברה, בני צבירן. צבירן ימשיך לכהן כמנכ"ל BAZ לאחר הרכישה.

BAZ, שהוקמה ב-1994 ונמצאת בלוד, מפתחת ומייצרת  מגוון של מצלמות ומערכות תצפית ואבטחה המיועדים לתעשייה הצבאית ולתחום ביטחון המולדת. הפורטפוליו של החברה, המונה כ-1,000 מערכות שונות, כולל מצלמות תרמיות חכמות המתאפיינות בטווחים בינוניים וארוכים הנעים בין 500 מטרים ל-25 קילומטרים. המערכות של החברה משמשות למגוון שימושים, מהגנה היקפית ובקרת גבולות ועד מצלמות לכלי רכב משוריינים ומצלמות נישאות לפעולות מבצעיות. בין לקוחות החברה נמנים צה"ל, המשטרה, שירותי הביטחון, ומספר רב של לקוחות ממשלתיים ואזרחיים ברחבי העולם.

מגל, אחת מהחברות הוותיקות בישראל בתחום פתרונות האבטחה, מפתחת ומייצרת מערכות אבטחת וידאו, חדרי בקרה, גדרות חכמות והגנת סייבר. המטרה העיקרית של מגל היא להרחיב באמצעות הרכישה את מגוון הפתרונות שלה בתחום הצומח של הגנה היקפית (Perimeter Security), הכולל מערכות תצפית, מעקב והתראה מפני חדירה למתקנים רגישים כגון בסיסים צבאיים ושדות תעופה. על פי חברת המחקר Markets&Markets, שוק המערכות להגנה היקפית בעולם צפוי לגדול בשנים הקרובות מ-110 מיליארד דולר ב-2017 ל-196 מיליארד דולר ב-2022, קצב גידול שנתי של 12.2%.

סער קורש, מנכ"ל מגל, ציין כי הרכישת BAZ תאפשר לחברה להציע מצלמות תרמיות חכמות עם יכולת ניתוח וידאו מובנית. "הרכישה תחזק ותרחיב את היצע המוצרים שלנו הכולל מערכות מתקדמות לניהול וידאו ומערכות לניתוח וידאו."

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , מיזוגים ורכישות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית