אינומייז מרחיבה את שיתוף הפעולה עם TSMC

15 פברואר, 2018

קבלנית הייצור הגדולה בעולם בחרה באינומייז כשותפה עסקית, מה שיאפשר לאינומייז לספק ללקוחותיה פתרון מלא, משלב התכנון ועד הייצור ההמוני, באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות של TSMC

חברת אינומייז (Inomize) מנתניה, מפתחת ויצרנית של רכיבים אלקטרוניים המתמחה במעגלים משולבים תלויי יישום (ASIC) הודיעה כי חברת TSMC הטייוונית, קבלנית ייצור השבבים הגדולה בעולם, בחרה בה כשותפה עסקית למתן שירותים המבוססים על טכנולוגיות הייצור של TSMC.

אינומייז תיכלל בתוכנית VCA (Value Chain Aggregator) של TSMC, ותוכל, כשותפה עסקית, לספק ללקוחותיה פתרונות מלאים, מתחילת שלבי התכנון ועד לייצור המוני של שבבים, המבוססים על טכנולוגיות הסיליקון המתקדמות של TSMC. בכך אינומייז מצטרפת למספר מצומצם של חברות ברחבי העולם המורשות לספק פתרונות המבוססים על טכנולוגיות אלו.

בתוכנית ה-VCA של TSMC נכללות חברות תכנון שבבים עצמאיות הפועלות בצמוד עם TSMC במטרה לסייע לספק ללקוחותיהן שירותי תכנון וייצור תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות של TSMC. שותפי VCA משלבים את יכולותיהם ההנדסיות עם פלטפורמת החדשנות הפתוחה של TSMC ומציעים שירותים שונים לאורך שרשרת הייצור כמו פיתוח קניין רוחני, תכנון פיזי, ייצור, אריזה ובדיקה.

מריה מרסד, נשיאת TSMC אירופה, ציינה כי במסגרת תוכנית ה-VCA שלTSMC אינומייז תוכל למנף את יכולותיה ההנדסיות ונוכחותה העסקית על מנת לשרת חברות סטארט-אפ וחברות גדולות בתעשיית השבבים. "חברות סטארט-אפ יוכלו להינות מיכולותיה של אינומייז ולהאיץ את זמני הפיתוח בזכות שיתוף הפעולה בין אינומייז ל-TSMC".

אינומייז מצויה בשיתוף פעולה עם TSMC כבר מספר שנים, ובאפריל 2015 הצטרפה לתוכנית DCA של TSMC, שבמסגרתה יכלה לספק שירותי עיצוב ותכנון שבבים ללקוחותיה באמצעות הטכנולוגיה של TSMC. "יש לנו נסיון ממושך ומוצלח של שיתוף פעולה עם אינומייז הן בשלבי התכנון והן בשלבי הייצור. החיבור בין הטכנולוגיות של TSMC והידע של אינומייז יסייעו לבעלי מיזמים חדשים להוציא לפועל ולחשוף את החדשנות הטכנולוגית שלהם לעולם״

מנכ"ל אינומייז אודי שקד ציין כי שיתוף הפעולה עם TSMC יאפשר לאינומייז ירחיב את יכולותיה לספק ללקוחותיה פתרונות בתחומים רבים כגון מחשוב רב עוצמה, רשתות עצביות, למידת מכונה, אינטרנט הדברים, מציאות רבודה ועוד.

אינומייז מספקת בפתרונות מלאים (Turn-Key) עבור פיתוח שבבים ומערכות משולבות ומתמחה בניהול פרויקטים מורכבים. הפתרונות שמציעה אינומייז משלבים הגדרת מערכת, ארכיטקטורה, אלגוריתמיקה, פיתוח דיגיטלי, ווריפיקציה, אותות משולבים אנלוגיים, תדרי רדיו, סינתזה, תכנון פיזי, ייצור ואימות של סיליקון.

בין היתר, אינומייז מעצבת את רכיב ה-ASIC לחיישן ראיית המכונה של חברת Oryx Vision, המיועד לרכבים אוטונומיים, ואת רכיב ה-ASIC לדור החדש של שבב הראייה הממוחשבת של חברת Inuitive, המיועד ליישומים של מציאות מדומה/רבודה. שני תהליכי הפיתוח הללו מתבצעים תוך שימוש בטכנולוגיות של TSMC, שלאינומייז יש גישה אליהן במסגרת שיתוף הפעולה שלה עמה.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ייצור וקבלנות משנה , סמיקונדקטורס , קניין רוחני , רכיבים