יוניטרוניקס תקים שני חניונים אוטומטיים בניו יורק ב-6.9 מ' ד'

18 פברואר, 2018

ארצות הברית היא שוק היעד העיקרי של החברה בתחום החניונים האוטומטיים. החברה צפויה להשלים את הקמת החניונים החדשים בשנת 2020

חברת יוניטרוניקס ), המייצרת מחסנים אוטומטיים וחניונים אוטונומיים ונמצאת בשליטת קרן פימי, דיווחה היום כי זכתה בשני חוזים להקמת שני חניונים אוטומטיים בעיר ניו יורק, בהיקף של 6.9 מיליון דולר. יוניטרוניקס צופה כי תשלים את הקמת החניונים ב-2020.

יוניטרוניקס פיתחה טכנולוגיית חניה אוטומטית הכוללת מערך יחידות רובוטיות המנוהלת באמצעות תוכנות ייעודיות שנועדו לאפשר אחסון אוטומטי יעיל של רכבים בחניון ושליפתם במהירות בתום החניה. טכנולוגיית בחניון אוטומטי מהווה שכלול של הטכנולוגיה המשמשת במחסנים אוטומטיים, ולמעשה תהליך החניה בחניון אוטומטי דומה לאחסון ושליפה של סחורה: נהג הרכב מחנה את המכונית בתא חניה הנמצא מחוץ לחניון והמערכת האוטומטית משנעת את הרכב אל מקום חניה פנוי בתוך החניון. בתום החניה, נהג הרכב יכול לשלוף חזרה את התא החיצוני את רכבו. הטכנולוגיה שעליה מתבססים החניונים תאפשר בעתיד אינטגרציה עם רכבים אוטונומיים כך שיוכלו להחנות באופן עצמאי בחניונים אלו.

החניון האוטומטי של יוניטרוניקס מאפשר לאחסן פי שניים עד שלושה מקומות חניה בהשוואה לחניון קונבנציונלי. כמו כן, הוא חסכוני יותר בשימוש בחומרי בנייה ובעלויות תפעול ומקצר משמעותית את זמן החניה עבור בעל הרכב.

צפון אמריקה הינה שוק היעד העיקרי של החברה בתחום החניונים האוטונומיים. שני החוזים החדשים מצטרפים ל-11 החוזים לאספקת חניוניים אוטונומיים ללקוחות בצפון אמריקה בערים כמו טקסט, קליפורניה וניו יורק, כשמתוכם כבר השלימה החברה את ההתקנה של 6 חניונים המכילים ביחד כ-1,400 מקומות חנייה

יוניטרוניקס, שהוקמה ב-1989, פועלת בשני תחומי עיקריים: מוצרי אוטומציה תעשייתית, ובעיקר בקרים מתוכנתים, ותכנון והקמה של חניונים רובוטיים אוטונומיים ומערכות לוגיסטיות אוטומטיות כגון מחסנים אוטומטיים. תחום הפתרונות האוטומטיות, ובעיקר חניונים, מהווה כעת את מנוע הצמיחה העיקרי של החברה. ההכנסות של יוניטרוניקס בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 הסתכמו בכ-132.8 מיליון שקל, גידול של כ-17% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות