קווליטסט מגייסת 100 עובדים חדשים

20 פברואר, 2018

הגיוס מגיע בעקבות החברה צמיחה של 30% בהכנסות וחתמה על 80 הסכמים של לקוחות חדשים. בשנת 2017 גייסה חברת בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות 150 עובדים וכיום היא מעסיקה כ-3,000 עובדים בעולם, מהם כ-1,500 בישראל

Qualitest CEO

חברת QualiTest הישראלית, שהיא אחת מחברות בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות הגדולות בעולם, נכנסת למבצע גיוס של 100 עובדים חדשים שישולבו בפרויקטים של החברה בארץ. מבצע הגיוס הקודם הסתיים ברבעון השלישי של 2017 ובמהלכו החברה גייסה 150 עובדים. כיום החברה מעסיקה כ-1,500 עובדים בישראל וכ-3,000 עובדים בכל העולם. בין המשרות הפתוחות: בודקי תוכנה, מפתחי אוטומציה לבדיקות תוכנה ומערכת, מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה, מהנדסי RF  לבדיקות, מהנדסי תקשורת, מדריכי תוכנה, מפתחי הדרכה, מהנדסי תמיכת סיסטם ו-HD ויוצאי יחידות טכנולוגיות צבאיות מובילות.

הגיוס יתפרס על פני החודשים הקרובים, ומגיע בעקבות זכייה של החברה בפרויקטים גדולים של חברות ענק טכנולוגיות. החברה מסרה שבשנה האחרונה צמחו הכנסותיה בכ-30% והיא קיבלה 80 חוזים חדשים. בשנת 2017 רכשה  QualiTest את קבוצת Experior הבריטית המוסמכת לבדיקות SAP, אשר עוסקת בתכנון אסטרטגיות בדיקה, שירותי ניהול, בדיקות ביצועים ואבטחה ושירותי בדיקה מנוהלים ללקוחות SAP ברחבי העולם. לאחרונה היא רכשה גם את חברת Pytheus האמריקאית המתמחה בבדיקות סייבר, כולל בדיקות ואבטחת איכות לטכנולוגיית בלוקצ'יין (Blockchain).

מנכ"לית QualiTest ישראל, טלי שם טוב (בתמונה למעלה), אמרה שהגידול בהכנסות ובפרויקטים של החברה ברחבי העולם נובע בחלקו המשמעותי מהפעילות בישראל. "אנחנו מחפשים כישרונות טכנולוגיים שיצעדו איתנו יד ביד לטובת לקוחותינו ושותפינו, יגלו יוזמה וחדשנות, יפעלו במקצועיות ובשיתוף פעולה בצוותי העבודה".

לפרטים והגשת מועמדות: [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , אנשים , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני