כנס IMVC 2018 יתמקד השנה בתחום הלימוד עומק

22 פברואר, 2018

"הדגש עובר לאימון עצמי של הרשתות (Unsupervised Training), שבהן המחשב בונה בעצמו את בסיס הנתונים של מערכת הבינה המלאכותית. כל החברות הגדולות הולכות בכיוון הזה"

IMVC2018

הכנס הענק בתחום ראיית המחשבים, IMVC 2018, יתקיים ביום ג', ה-6 במרץ 2018, במלון דוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. בעקבות ההצלחה של הכנס בשנה שעברה, המארגנים מצפים שיגיעו לכנס כ-1,400 משתתפים. גם השנה יהיו דוברים בכירים של החברות המרכזיות בעולם הטכנולוגיה, בהן: אפל, גוגל, אינטל, קואלקום, מיקרוסופט, פייסבוק ועליבאבא. התוכנית המקצועית של הכנס מנוהלת על-ידי חן שגיב וניצן שגיב מחברת שגיב-טק ועל-ידי ד"ר קובי כהן, הטכנולוגי הראשי של חברת מדימאץ'.

בשיחה עם Techtime הסביר קובי כהן שהשנה הכנס יתמקד בסוגיות ליבה ולא רק באפליקציות, דוגמת ההיבטים התיאורטיים של תחום לימוד העומק (Deep Learning) הנמצא כיום בצמיחה חסרת תקדים בתעשייה. כהן: "לימוד עומק הוא אחד מהתחומים המרכזיים בעולם הבינה המלאכותית (AI). הפריצה של השימוש בלימוד עומק היא תוצאה של השימוש ברשתות נוירוניות מרובות שכבות, זמינות של עוצמת מיחשוב גדולה מאוד, והופעת טכנולוגיות ביג דטה המאפשרות לעבד כמויות גדולות מאוד של מידע".

לאן הולכות החברות הגדולות

"אולם כיום המערכות מבוססות על אימון ידני (Supervised Training) של הרשתות הנוירוניות. הדבר דורש הרבה מאוד עבודה והרבה מאוד מחשבים. כיום הדגש עובר לאימון עצמי של הרשתות (Unsupervised Training), שבהן המחשב בונה בעצמו את בסיס הנתונים של מערכת הבינה המלאכותית. כל החברות הגדולות הולכות בכיוון הזה.

"הגישה הזו יכולה לנצל כמויות גדולות מאוד של מידע זמין באמצעות האינטרנט. היא מקרבת אותנו למצב שבו המערכת לא תהיה זקוקה לכך שנלמד אותה. זה היעד שכולם רוצים להגיע אליו". בהתאם לכך, יתנהלו ההרצאות במספר מושבים שונים, חלקם במקביל. מושב המוקדש לתיאוריה של לימוד עומק, מושב המוקדש לשימוש בלימוד עומק במערכות ראייה (Deep Vision) עם הרצאות כמו מכ"ם חדש המבוסס על לימוד עומק, לימוד מבסיסי מידע סובייקטיביים, לימוד עומק עצמוני ועוד.

המושבים הקרובים ביותר לעולם היישומים יהיו המושב לתחום עיבוד התמונה בתחום הרכב (Vision in Automotive) ומושב לעיבוד תמונה בתחומי הרפואה (Vision in Medical). בנוסף, יתקיים מושב תיאורטי על בעיות בתחום לימוד העומק, מושב המוקדש לכלים לשימוש בטכנולוגיית לימוד עומק, ומושב לשימושים מתקדמים מאוד, כמו למשל כריית תובנות מתוך סרטוני וידאו, שימושים מהפכניים הבתחום הרכב ועוד.

למידע נוסף ורישום: www.imvc.co.il

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , בינה מלאכותית , חדשות