סייברביט גייסה 30 מיליון דולר מקלארידג' ישראל

4 יוני, 2018

סייברביט, שפיתחה פלטפורמות לאימון וסימולציות סייבר, נמצאת בבעלות אלביט. בתחילת השנה הועברה הפעילות הביטחונית חזרה לאלביט, וזאת כדי למקד את סייברביט בשוק האזרחי הצומח

חברת סייברביט (Cyberbit), שבבעלות  ב אלביט מערכות, השלימה גיוס הון נוסף של 30 מיליון דולר מקרן ההשקעות קלארידג' ישראל. על פי הערכות, הגיוס בוצע לפי שווי חברה של 165 מיליון דולר. סייברביט, שעוסקת בתחום אבטחת הסייבר, מספקת את פלטפורמת ה-Cyber Range המיועדת לאימון וסימולציה של מנהלי אבטחה, וכן מערכת לזיהוי ותגובה שמגנה על מערכות מידע, מערכות תשתית ואינטרנט של הדברים מהתקפות סייבר.

ההשקעה תשמש את סייברביט להרחבת פעילויות המכירות והשיווק שלה, בעיקר בצפון אמריקה, שוק היעד העיקרי. קלארידג' ישראל היא שותפות בין CDPQ, אחד מהמשקיעים המוסדיים הגדולים בצפון אמריקה בעל נכסים בהיקף של למעלה מ-230 מיליארד דולר, ו-Claridge Inc. של משפחת סטפן ברונפמן. עודד טל, שותף מנהל בקלארידג' ישראל, יצטרף למועצת המנהלים של סייברביט.

סייברביט פיתחה תפיסת לאימון ההיפר-ריאליסטי להכשרת מומחי סייבר. פלטפורמת סימולציות הסייבר של סייברביט נועדה לסייע לארגונים להכשיר את אנשי הסייבר שלהם ולתרגל את כלי ההגנה המתוחכמים ולצבור ניסיון. ה- CYBERBIT Range מאפשרת לצוותי אבטחת מידע להתאמן בשורה של תרחישים מורכבים של מתקפות סייבר בסביבה מציאותית ביותר (היפר-ריאליסטית), המחקה את סביבת העבודה האמיתית שלהם.

תרגול מעשי של תגובה לאירועי סייבר יאפשר לצוותים להגיב מהר יותר וביעילות גבוהה למתקפות מורכבות ומתקדמות כדוגמת מתקפה למטרת כופר, ולתפקד טוב יותר כצוות. המערכת יכולה לדמות תרחישים שונים של מתקפות סייבר על ממשלות, תשתיות וארגונים, ומספקת למתרגלים משוב פרטני על אופן התגובה שלהם ומציעה דרכים לשיפור שמאפשרים לארגון לגבש נהלי תגובה משוכללים יותר.

התמקדות בשוק האזרחי

במהלך השנה שחלפה בלבד הקימה סייברביט למעלה מ-30 כיתות ועשרות מרכזי אימון המבוססות על מאמן הסייבר של החברה, בשיתוף עם חברות שירותי אבטחת מידע, אוניברסיטאות וארגונים אחרים ברחבי העולם.

אלביט הקימה את סייברביט ב-2015 לאחר שרכשה את חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס תמורת 158 מיליון דולר. בתחילת השנה ביצעה אלביט ארגון מחדש בפעילות סייברביט שנועד למקד את החברה בתחום אבטחת הסייבר האזרחית. במסגרת המהלך הועברו פעילויות הסייבר הביטחוני ומודיעין הסייבר של סייברביט אל חטיבת היבשה והתקשו"ב של אלביט מערכות, ואילו פעילות הסייבר האזרחי נשארה בחברה.

מנכ"ל סייברביט עדי דר אמר, "הביקוש למוצרים שלנו עולה, וההשקעה המשמעותית מקלארידג' תאפשר לנו להרחיב את הפעילות, לשמר הובלה ולהאיץ את הצמיחה. בראש ובראשונה נמשיך לשים דגש על אספקת מוצרים ותמיכה טובים ככל האפשר ללקוחותינו".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , גיוסי הון

פורסם בתגיות: אלביט , סייברביט