IonTerra מתיכה את המידע מכל החיישנים ברכב

11 יוני, 2018

תוכנת rtCVI מעבדת בו-זמנית מידע גולמי המגיע מסוגים שונים של חיישנים המצויים ברכב ומרכיבה תמונה אחודה של סביבת הרכב. הפתרון מפריד בין המוח של המערכת האוטונומית לבין החומרה המזינה אותו במידע

חברת IonTerra מפתח-תקווה חושפת את פלטפורמת התכת המידע הממונעת rtCVI, המיועדת לשילוב בכלי-רכב אוטונומיים ובמערכות בטיחות לרכב (ADAS). ההכרזה תתקיים מחר (יום ג') בכנס Cognitive Vehicles שיתקיים בברלין. פלטפורמת rtCVI – Real Time Computer Vision Identification אוספת נתונים גולמיים מכל החיישנים ברכב, כמו מצלמות, חיישני LiDAR, מערכות מכ"ם ואולטרסאונד, מעבדת אותם בזמן אמת ומצליבה את המידע המגיע ממספר מקורות. המערכת פועלת על-גבי מחשב הרכב בלא צורך בהתקנת מעבדים ייעודיים.

חבילה מלאה של רכב + ענן

תוכנת rtCVI היא מרכיב אחד בפלטפורמה גדולה יותר הכוללת גם מרכיב ענן בשם rtGIS. תוכנת הרכב מנתחת את המידע המגיע מהחיישנים, ומזהה אובייקטים ואת מיקומם ביחס לרכב. היא מסווגת כל אובייקט ומשדרת את המידע המסווג (מטה מידע) כמו סוג, מיקום וגודל, אל תוכנת הענן אשר מתחברת אל מקורות מידע נוספים ונתונים קודמים של הרכב, כדי לייצר מפה מדוייקת של הסביבה. השילוב של שתי המערכות ביחד מאפשר בניית מפות התמצאות מדוייקות הדרושות לתעשיית הרכב האוטונומי.

הפלטפורמה של IonTerra אינה נסמכת על טכנולוגית Deep Learning או Machine Learning, ולפיכך יכולה לשמש כטכנולוגיית-על המותקנת ברכב לזיהוי וניתוח אובייקטים, או כטכנולוגיה משלימה למערכות Deep Learning קיימות, כדי לשפר את הבטיחות והאמינות של המכונית האוטונומית. מנכ"ל IonTerra, טורסטן בוכמאייר, אמר שיכולות התוכנתה כבר הוכחו על-גבי מחשב של אנבידיה. תוכנת הרכב גם הותקנה במערכות ADAS במספר מכוניות הדגמה של מספר יצרניות רכב. "המטרה שלנו היא לספק את פלטפורמת התוכנה החכמה והגמישה ביותר".

מייסד וסמנכ"ל התיפעול של החברה, רונן קורמן, אמר שלמערכת יש יכולת נוספות, "כמו למשל היכולת לייצר מבט-על של הרכב מ'מעוף הציפור'". חברת IonTerra נוסדה בשנת 2013 ופועלת מפארק עופר בפתח תקווה. עד היום היא גייסה כ-4 מיליון דולר. סבב הגיוס האחרון הושלם באוקטובר 2017 ובמהלכו היא גייסה כ-2.8 מיליון דולר. לחברה שיתוף פעולה עם חברת דויטשה טלקום, באמצעות החברה הבת שלה T-Systems. הבשורה המרכזית של החברה נעוצה ביכולת לספק מערכת ניהול כוללת שהיא אדישה לסוגי החיישנים המצויים ברכב. על-ידי כך היא מפרידה בין המוח של המערכת האוטונומית – לבין החומרה המזינה אותו בנתונים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , רכב אוטונומי