Keithley הכריזה על צב"ד לקווי ייצור של חיישנים תלת-מימדיים

11 יוני, 2018

מכשיר המדידה החדש Model 2606B כולל ארבעה ערוצי SMU בהספק של 4 ואט כל אחד, המשולבים במסד 1U יחיד, ומיועדים לבצע מדידות של חיישנים תלת-מימדיים לאורך כל שלבי הייצור

השוק הצומח של חיישנים תלת-מימדיים דורש פתרונות בדיקה ומדידה מסוג חדש. חברת Keithley הכריזה לאחרונה על מכשיר המדידות Keithley Model 2606B System SourceMeter, אשר מאחד במסד 1U יחיד, ארבע ערוצי מדידה מסוג Source Measure Unit בהספק של 20 ואט לכל ערוץ. ערוצי SMUchannel מאפשרים לבצע בו זמנית שתי פעולות: לשמש כמקור זרם, מתח או אות מורכב, ובמקביל למדוד זרם או מתח או אות מורכב אחר באותו הקו.

מסד המדידה החדש מספק יכולות ביצוע של 20,000 פעולות בשנייה. הוא מיועד לבצע מדידות בקווי הייצור של חישנים תלת-מימדיים וכולל את היכולות של ספק כוח מדוייק, מקור זרם מדוייק, רב-מודד ברזולוציה של 6½ סיביות, מחולל אותות אקראיים ומחולל פולסים. להערכת החברה, בשלוש השנים הבאות ייהפכו טכנולוגיות החישה התלת-מימדית לנפוצות מאוד וישולבו במכשירים רבים, החל ממוצרים צרכניים כמו סמארטפונים, וכלה במערכות ממונעות ובציוד תעשייתי.

חלק גדול מאוד מהחיישנים מתבססים על דיודות לייזר מסוג VCSEL – Vertical-Cavity Surface-Emitting Laser, אשר זקוקות לביצוע מדידות רבות במהלך שרשרת האספקה. היצרנים מתמודדים עם אתגרים רבים הקשורים בדרישה לבצע מדידות רבות יותר בקווי ייצור צפופים מאוד. העיצוב הקומפקטי של Model 2606B מיועד להתמודד עם הצרכים האלה.

החברה מסרה שהמכשיר החדש בעל יכולות של שני מכשירי 2602B. הוא מאפשר מעבר חלק ממערכות אחרות של החברה, ומספק 100% תאימות תוכנה לדגמי 2601B/2602B. הוא משתמש באותו הקוד (Test Script Processor) של המכשירים הקיימים ואינו דורש ביצוע שינויים בקוד. הוא מספק ערכים ורמות דיוק זהים ומבטיח זהות מלאה בין הדגמים השונים. הוא מצוייד באותם מחברי קלט/פלט ו-TSP-Link, המייתרים את הצורך להחליף מחברים וכבלים בקווי הייצור. החברה מסרה שהמכשיר כבר זמין בשוק.

מכשירי Model 2606B זמינים בישראל באמצעות דן-אל: https://danel.co.il

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים