סינופסיס הכריזה על אלגוריתמים חדשים לאבטחת שבבי IoT

26 יוני, 2018

סינופסיס מוסיפה אלגוריתמים חדשים למאיצי פרוטוקול האבטחה של DesignWare, כדי לחזק את ההגנה על שבבים המתוכננים ליישומי IoT

חברת סינופסיס (Synopsys) הכריזה על הוספת האלגוריתמים ChCha20 ו-Poly1305 לחבילת IP DesignWare Multipurpose Security Protocol Accelerator. המהלך מיועד לשפר את יכולות ההצפנה והאימות (אותנטיקציה) הדרושים כדי להגן של שבבים (SoC) המיועדים לשימוש במערכות אינטרנט של הדברים (IoT). חבילת Security Protocol Accelerator IP משפרת את ביצועי פרוטוקול אבטחת המידע באמצעות תמיכה בריצוף (sequencing) יעיל של נתונים ועיבוד מקבילי של פעולות הצפנה דוגמת אותנטיקציה ופעולות הצפנה-פענוח.

האלגוריתמים החדשים שנוספו לחבילה מאפשרים לאבטח יישומים לתקשורת אינטרנט המתבססים על פרוטוקול TLS – Transport Layer Security בגרסאות 1.2 ו-1.3, כולל דפדפנים, התקני Voice-Over-IP ויישומי בית חכם. כיום מפעיל DesignWare Multipurpose Security Protocol Accelerator IP קשת רחבה של אלגוריתמים עתירי חישוביות לפעולות הצפנה הנדרשות על-ידי רוב פרוטוקולי אבטחת המידע של תקני תקשורת כמו SSL/TLS, IPsec, Wi-Fi ו-LTE. כולל תמיכת TEE – Trusted Execution Environment, גישה מאובטחת למפתח הצפנה ואמצעים דיפרנציאליים לניתוח הספק לצורכי אבטחה.

פונקציית וירטואליזציה מאפשרת למתכננים לשתף מופע יחיד של Security Protocol Accelerator לרוחב מעבדים מארחים רבים, או מעבד מרובה ליבות, בכדי להוריד עומס מהפונקציונליות של אבטחת המידע במטרה להקטין את שטח הלוגיקה והזיכרונות ולפשט את ניהול התוכנה. "מתכנני השבבים מתבססים על מאיצים של פרוטוקולי אבטחת מידע בכדי לשפר את הביצועים ולצמצם את זמן השיהוי של אלגוריתמים להצפנה ב-SoCs", אמר ג'ון קוטר (בתמונה למעלה), סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס. "הוספת האלגוריתמים ChaCha20 ו-Poly1305 וכן אמצעים נגד מתקפות side-channel ל-DesignWare Security Protocol Accelerator IP, מאפשרים תקשורת אינטרנט מאובטחת יותר למיליוני התקנים מקושרות המתבססים על פרוטוקול ה-TLS".

זמינות

DesignWare Multipurpose Security Protocol Accelerator IP עם תמיכה באלגוריתמים ChaCha20 ו-Poly1305 זמין כעת. תמיכה באלגוריתמים ChaCha20 ו-Poly1305 גם היא זמינה ב-DesignWare Cryptography Software Library של סינופסיס המתוקפת על ידי NIST.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים