אנלוג דיווייסז הכריזה על ממיר DC-DC בעל נצילות של 95%

2 יולי, 2018

הרכיב מדגם LT8642S מבוסס על ארכיטקטורת Silent Switcher 2 ומותאם לשימוש בתעשיית הרכב וביישומים תעשייתיים

חברת אנלוג דיווייסז (Analog Devices) הכריזה על ממיר מתח ממותג חדש (Step-Down Silent Switcher) בסדרת Power Linear המגיע לרמת נצילות של 95% בעבודה בתדר של 2MHz ומאופיין בקרינת EMI חלשה מאוד.

הרכיב החדש מדגם LT8642S מבוסס על ארכיטקטורת Silent Switcher 2 וכולל שני קבלים פנימיים בכניסה, וקבלי BST ו-INTV כדי לצמצם את שטח המשוב האקטיבי בתוך הממיר. הפחתת הקרינה מהממיר הושגה באמצעות בקרה על אותות המיתוג ושימוש בנחושת (Copper Pillars) במבנה הפנימי במקום בחוטי הולכה דקיקים. החברה מסרה שביצועי ה-EMI של הממיר אינם מושפעים מהתכנון של המעגל המודפס (PCB). הממיר הממותג קיבל הסמכת CISPR 25 דרגה 5 של תעשיית הרכב.

ANALOG DEVICES IN TECHTIMEמתחי הכניסה של הרכב מותאמים לתעשיית הרכב וליישומים תעשייתיים ונעים בטווח 2.8V-18V. יעילות ההמרה מתבטאת בכך שהוא מספק זרם רציף של עד 10A גם במתח נמוך של 0.6V בלבד. תקעים חיצוניים מאפשרים שליטה על מהירות המעבר של הממיר ומאפשרים חיבור מספר ממירים במקביל. הממיר מספר יציבות מתח של פחות מ-10mV שיא לשיא עם יכולת שליטה בתדרי המיתוג בטווח של 200kHz-3MHz. הממיר הממותג מופיע במארז LQFN בגודל של 4X4 מ"מ. אנלוג דיווייסז החלה בייצור המוני והרכיב זמין בשוק.

למידע נוסף: LT8642S

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , רכיבים , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים