מנכ"ל טקסס אינסטרומנטס הודח בגלל התנהגות לא הולמת

19 יולי, 2018

בריאן קראצ'ר נכנס לתפקיד הנשיא והמנכ"ל לפני שישה שבועות בלבד במקומו של ריק טמפלטון שניהל את טקסס אינסטרומנטס במשך 14 שנים. טמפלטון חזר לתפקיד הנשיא והמנכ"ל, במקביל לתפקידו כיו"ר החברה

Brian Crutcher TI

כחודש אחד בלבד לאחר שחברת אינטל הדיחה את המנכ"ל בריאן קרזניץ' עקב מערכת יחסים אסורה עם עובדת בחברה, חברת טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) מדיחה את המנכ"ל בריאן קראצ'ר (בתמונה למעלה) כשישה שבועות בלבד בלבד לאחר שנכנס לתפקיד. כזכור, בראשון ליוני נכנס קראצ'ר לתפקיד נשיא ומנכ"ל החברה, במקומו של ריק טמפלטון, אשר שימש כנשיא ומנכ"ל חברת טקסס אינסטרומנטס ב-14 השנים האחרונות. טמפלטון מונה ליו"ר החברה. אלה שהשבוע הוציאה החברה הודעה מפתיעה לבורסה שבה היא דיווחה כי "קראצ'ר פרש בגלל הפרה של קוד ההתנהגות של החברה. ההפרה קשורה להתנהגות אישית שאינה תואמת לאתיקה של החברה אבל איננה קשורה לאסטרטגיה העסקית, לניהול החברה ולדיווחים הפיננסיים".

הדירקטוריון מינה את טמפלטון לנשיא ומנכ"ל החברה לתקופה בלתי מוגבלת, תפקידים שהוא ימלא לצד תפקידו כיו"ר החברה. כדי להמתיק את הגלולה המרה למשקיעים, החברה פירסמה נתונים ראשוניים מהתוצאות הרבעוניות שלה, שפירסומן תוכנן לשבוע הבא. טקסס אינסטרומנטס דיווחה שברבעון השני של 2018 צמחו מכירותיה ב-9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו בכ-4.02 מיליארד דולר. חברת טקסס אינסטרומנטס היא מיצרניות השבבים הגדולות בעולם, וספקית השבבים הגדולה ביותר בשוק הישראלי. החברה מעסיקה כ-30,000 עובדים ברחבי העולם. הדחת המנכ"ל כמעט ולא השפיעה על מניית החברה, הנסחרת כיום בנסד"ק במחיר של כ-114.7 דולר, המעניק לה שווי שוק של כ-112.5 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: טקסס אינסטרומנטס , מנכ"ל